Home Set Lists Forums The Permanent Record Asshole Opinion

Dropdead -- Scottsdale, AZ -- August 30th, 2014
Chevelle -- Wallingford, CT -- August 30th, 2014
Morbid Saint -- Riverview, MI -- August 30th, 2014
Third Eye Blind -- Royal Oak, MI -- August 30th, 2014
Sleep -- Pioneertown, CA -- August 30th, 2014


Go Back   WWW.METALSETLISTS.COM > Community Forums > Set Lists and Gig Reports

Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 01-11-2010, 01:04 AM
andrew_metalhead's Avatar
andrew_metalhead andrew_metalhead is offline
Headbanger
 
Join Date: Sep 2008
Location: Los Angeles
Posts: 1,447
Warbringer -- Hollywood, CA -- January 10th, 2010

Fuckin brutal as they always are. They never disappoint \m/

1. Jackal
2. Living In A Whirlwind
3. Severed Reality
4. Total War
5. Shoot To Kill
6. Abandoned By Time
7. Prey For Death
8. Beneath The Waves
9. Scorched Earth
10.Systematic Genocide
11.Combat Shock
12.At The Crack Of Doom

I'll write a full review and post it soon. Also interviewed John on the phone. Turned out MUCH better than my previous interview with him. It will also be posted soon.
__________________
For all your metal needs, go to http://metalassault.com
Reply With Quote
  #2  
Old 01-11-2010, 07:16 AM
rjturtle9's Avatar
rjturtle9 rjturtle9 is offline
D.B.B.
 
Join Date: Jul 2007
Location: Pico Rivera, CA
Posts: 3,741
Dude, John is a dick now, well at least at the show i saw them at. I hope this band doesn't get full of themselves because they're getting big.
__________________
"Bleach is healthy. It's mostly water, and we are mostly water, therefore we are bleach." - Nathan Explosion
Reply With Quote
  #3  
Old 01-11-2010, 07:19 AM
andrew_metalhead's Avatar
andrew_metalhead andrew_metalhead is offline
Headbanger
 
Join Date: Sep 2008
Location: Los Angeles
Posts: 1,447
Quote:
Originally Posted by rjturtle9 View Post
Dude, John is a dick now, well at least at the show i saw them at. I hope this band doesn't get full of themselves because they're getting big.
Lol. I didn't talk to him face to face at last night's show so I don't know.
__________________
For all your metal needs, go to http://metalassault.com
Reply With Quote
  #4  
Old 01-11-2010, 07:31 AM
rjturtle9's Avatar
rjturtle9 rjturtle9 is offline
D.B.B.
 
Join Date: Jul 2007
Location: Pico Rivera, CA
Posts: 3,741
Yeah they put on a good show, but the band were kinda dicks. and John even shoved me while he was playing. That was kinda out of nowhere.
__________________
"Bleach is healthy. It's mostly water, and we are mostly water, therefore we are bleach." - Nathan Explosion
Reply With Quote
  #5  
Old 01-11-2010, 09:30 AM
andrew_metalhead's Avatar
andrew_metalhead andrew_metalhead is offline
Headbanger
 
Join Date: Sep 2008
Location: Los Angeles
Posts: 1,447
Quote:
Originally Posted by rjturtle9 View Post
Yeah they put on a good show, but the band were kinda dicks. and John even shoved me while he was playing. That was kinda out of nowhere.
That shoving doesn't necessarily mean he is a dick though. He gets in the whole thrash mode while playing, so he does that kinda stuff a lot. He even pulled my hair once .. but it was all in good fun
__________________
For all your metal needs, go to http://metalassault.com
Reply With Quote
  #6  
Old 01-11-2010, 09:42 AM
rjturtle9's Avatar
rjturtle9 rjturtle9 is offline
D.B.B.
 
Join Date: Jul 2007
Location: Pico Rivera, CA
Posts: 3,741
hmm... still...
__________________
"Bleach is healthy. It's mostly water, and we are mostly water, therefore we are bleach." - Nathan Explosion
Reply With Quote
  #7  
Old 01-11-2010, 10:58 AM
mankvill's Avatar
mankvill mankvill is offline
Pop Punk > Slipknot and Y&T
 
Join Date: Oct 2007
Location: Kansas
Posts: 21,732
Blog Entries: 19
He shoved you while the band was playing? Were you on the stage or something?
__________________
09/02 - Solstice
09/05 - DRI
09/09 - Origin
09/14 - Citizen
09/17 - Mineral
09/18 - Clutch
Reply With Quote
  #8  
Old 01-11-2010, 03:45 PM
rjturtle9's Avatar
rjturtle9 rjturtle9 is offline
D.B.B.
 
Join Date: Jul 2007
Location: Pico Rivera, CA
Posts: 3,741
Quote:
Originally Posted by mankvill View Post
He shoved you while the band was playing? Were you on the stage or something?
nah man i was front row center.
__________________
"Bleach is healthy. It's mostly water, and we are mostly water, therefore we are bleach." - Nathan Explosion
Reply With Quote
  #9  
Old 01-12-2010, 07:15 AM
GASTONCAPO666 GASTONCAPO666 is offline
N00B
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 39
what do you mean by SHOVE ME ? lol
Reply With Quote
  #10  
Old 01-12-2010, 07:32 AM
rjturtle9's Avatar
rjturtle9 rjturtle9 is offline
D.B.B.
 
Join Date: Jul 2007
Location: Pico Rivera, CA
Posts: 3,741
lol this turned into a huge ask and tell. oh well he just shoved me with one hand into the pit. pretty lame move if you ask me.
__________________
"Bleach is healthy. It's mostly water, and we are mostly water, therefore we are bleach." - Nathan Explosion
Reply With Quote
Reply

Tags
warbringer

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -8. The time now is 06:54 AM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008