Home Set Lists Forums The Permanent Record Asshole Opinion

Misery Signals -- Toronto, Ontario -- August 23rd, 2014
Rhapsody of Fire -- Cd. Obregon, Mex -- August 24th, 2014
Sleep -- Boston, MA -- August 24th, 2014
Alice in Chains -- Rama, Ontario -- August 23rd, 2014
Boris -- Santa Cruz, CA -- August 21st, 2014

  #881  
Old 01-14-2014, 04:47 PM
AnthG AnthG is offline
N00B
 
Join Date: Apr 2008
Location: Toronto, ON
Posts: 1,844
Ah, you're one of those people.
Reply With Quote
  #882  
Old 01-14-2014, 04:51 PM
ravenheart's Avatar
ravenheart ravenheart is offline
Meanwhile, behind the facade of this innocent looking bookstore...
 
Join Date: Jun 2007
Location: England
Posts: 18,130
Quote:
Originally Posted by PVH5150 View Post
Ugh, no.
Yeah, yeah. Cheese wins. At all times.
__________________
www.jukeboxmetal.com
http://jukeboxmetal.blogspot.com

7/9 Pentagram
16/9 Richie Kotzen
19/9 Kamchatka
Reply With Quote
  #883  
Old 01-14-2014, 04:55 PM
PVH5150 PVH5150 is offline
.
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,935
Quote:
Originally Posted by AnthG View Post
Ah, you're one of those people.
I didn't choose the pizza life. The pizza life chose me.
Reply With Quote
  #884  
Old 01-14-2014, 05:29 PM
mankvill's Avatar
mankvill mankvill is offline
Pop Punk > Slipknot and Y&T
 
Join Date: Oct 2007
Location: Kansas
Posts: 21,718
Blog Entries: 19
Quote:
Originally Posted by PVH5150 View Post
Ugh, no.

This is pizza


This is shit
god damn I can't stand food hipsters.

it's hilarious to freak out when I talk about tacos and post a picture of this:



and then everyone flips the fuck out saying it's NOT A REAL TACO

fuck off taco hipsters!
__________________
09/02 - Solstice
09/05 - DRI
09/09 - Origin
09/14 - Citizen
09/17 - Mineral
09/18 - Clutch
Reply With Quote
  #885  
Old 01-14-2014, 05:30 PM
mankvill's Avatar
mankvill mankvill is offline
Pop Punk > Slipknot and Y&T
 
Join Date: Oct 2007
Location: Kansas
Posts: 21,718
Blog Entries: 19
also:

steel panther
__________________
09/02 - Solstice
09/05 - DRI
09/09 - Origin
09/14 - Citizen
09/17 - Mineral
09/18 - Clutch
Reply With Quote
  #886  
Old 01-14-2014, 06:01 PM
AnataFan4Life's Avatar
AnataFan4Life AnataFan4Life is offline
Look at me now, using torches of fire, look higher than anyone else, I am the great juggler!
 
Join Date: Feb 2010
Location: Ridgeway, Virginia
Posts: 1,914
When you go to fix some cereal and there's no fucking milk
Reply With Quote
  #887  
Old 01-14-2014, 08:08 PM
larvtard's Avatar
larvtard larvtard is offline
and you can never quarantine the past
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 4,237
Quote:
Originally Posted by mankvill View Post
god damn I can't stand food hipsters.
meh, if people want to act elitist about something that they're passionate towards, I say let them.

oh wait were you trolling again
Reply With Quote
  #888  
Old 01-14-2014, 08:27 PM
slapguitarer's Avatar
slapguitarer slapguitarer is offline
Buahahahahaha
 
Join Date: Nov 2010
Location: San Jose
Posts: 5,283
Quote:
Originally Posted by AnataFan4Life View Post
When you go to fix some cereal and there's no fucking milk
Yeah, that always fucking sucks
__________________
8/30 Whirr
9/3 Sete Star Sept
9/19 Punch (?)
10/30 KING DIAMOND
Reply With Quote
  #889  
Old 01-14-2014, 08:29 PM
mankvill's Avatar
mankvill mankvill is offline
Pop Punk > Slipknot and Y&T
 
Join Date: Oct 2007
Location: Kansas
Posts: 21,718
Blog Entries: 19
Quote:
Originally Posted by larvtard View Post
meh, if people want to act elitist about something that they're passionate towards, I say let them.

oh wait were you trolling again
I bet you're a dirty food hipster.
__________________
09/02 - Solstice
09/05 - DRI
09/09 - Origin
09/14 - Citizen
09/17 - Mineral
09/18 - Clutch
Reply With Quote
  #890  
Old 01-15-2014, 05:12 AM
Natrlhi's Avatar
Natrlhi Natrlhi is offline
Metal is proof that Satan loves us and wants us to be happy.
 
Join Date: Mar 2009
Location: Cleveland, OH
Posts: 7,812
Quote:
Originally Posted by larvtard View Post
oh wait were you trolling again
Quote:
Originally Posted by mankvill View Post
I bet you're a dirty food hipster.
That would be a "yes".
__________________
8/1 SummersLaughter
8/10 Boris / Atlas Moth / SubRosa
9/8 Man or Astro-Man?
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -8. The time now is 05:06 AM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008