Home Set Lists Forums The Permanent Record Asshole Opinion

Despised Icon -- Worcester, MA -- December 21st, 2014
Cormorant -- San Francisco, CA -- December 20th, 2014
Opeth -- Toronto, Ontario -- December 21st, 2014
It Lies Within -- Flint, MI -- December 21st, 2014
Pig Destroyer -- Philadelphia, PA -- December 20th, 2014

  #231  
Old 08-16-2013, 02:08 PM
PowerMaiden's Avatar
PowerMaiden PowerMaiden is offline
7 Holy Paths To Hell And Your Trip Begins...
 
Join Date: Oct 2004
Location: Montreal
Posts: 4,662
Quote:
Originally Posted by mankvill View Post
Also it's Iron fucking Maiden.
this !


my plane is schedule to land a 9 hr 41 in Kansas city so if there is a meet up somewhere in the afternoon I would glady go see you metalsetlisters for the first time (athought I met es156 at a Maiden gig in Holmdel N.J. before) anyway, yeah it is gonna be glorious !


and imho Hallowed Be Thy Name should always be played , it's the greatest song ever


Cheers !
PowerMaiden
__________________
Life Down There Is Just A Strange Illusion
Reply With Quote
  #232  
Old 08-16-2013, 08:03 PM
IrritatedTrout's Avatar
IrritatedTrout IrritatedTrout is offline
Not a number, I'm a free man
 
Join Date: Oct 2008
Location: Virginia
Posts: 5,329
Booked my rental car for Nashville yesterday so I'm all set to go for my two shows.
__________________
6/17 - Meshuggah
6/28 - Iron Maiden - Bergen, Norway
6/29 - Blaze Bayley - Bergen, Norway
7/1 - Iron Maiden - Luxembourg
10/31 - Fleetwood Mac
Reply With Quote
  #233  
Old 08-16-2013, 08:29 PM
mankvill's Avatar
mankvill mankvill is offline
Pop Punk > Slipknot and Y&T
 
Join Date: Oct 2007
Location: Kansas
Posts: 22,326
Blog Entries: 19
Quote:
Originally Posted by PowerMaiden View Post
this !


my plane is schedule to land a 9 hr 41 in Kansas city so if there is a meet up somewhere in the afternoon I would glady go see you metalsetlisters for the first time (athought I met es156 at a Maiden gig in Holmdel N.J. before) anyway, yeah it is gonna be glorious !


and imho Hallowed Be Thy Name should always be played , it's the greatest song ever


Cheers !
PowerMaiden
I'm cool with hanging out in downtown KC all day. It's a bit of a ways away in Westport, but there's a pretty solid record store called Mills Record Company that has a pretty good metal selection. Also we could get BBQ somewhere too!

But yeah, I'm pretty much planning on getting off work around 3 and spending all afternoon in downtown KC. Hopefully I'll see Bruce or Harry walking around and I can freak out.
__________________
12/16 - Pallbearer
12/18 - Orange Goblin
Reply With Quote
  #234  
Old 08-18-2013, 03:19 PM
Bengals279's Avatar
Bengals279 Bengals279 is offline
N00B
 
Join Date: Oct 2012
Location: Kansas
Posts: 621
I had this weird dream that I took the "Maiden Bus" (lol) to the show in KC. The bus driver went the wrong way and I missed the show. Im so glad I woke up haha
__________________
Solstice-9/2
Godsmack-9/5
Battlecross-10/5
Killswitch Engage-10/24
Slipknot-11/26
Exodus-12/7
Reply With Quote
  #235  
Old 08-19-2013, 10:07 PM
Ommie Ommie is offline
Tinnitus
 
Join Date: Apr 2012
Location: Michigan
Posts: 1,015
Jeez you people in Kansas have weird dreams.
__________________
1/9 Comeback Kid
2/1 August Burns Red
2/9 Machine Head (?)
3/5 Power Trip
Reply With Quote
  #236  
Old 08-21-2013, 09:22 PM
anomynous's Avatar
anomynous anomynous is offline
Metal-Setlistcore
 
Join Date: Jan 2012
Location: St. Louis
Posts: 2,147
Warbringer has replaced Sabaton at the Cali show
Reply With Quote
  #237  
Old 08-21-2013, 09:27 PM
mankvill's Avatar
mankvill mankvill is offline
Pop Punk > Slipknot and Y&T
 
Join Date: Oct 2007
Location: Kansas
Posts: 22,326
Blog Entries: 19
Quote:
Originally Posted by anomynous View Post
Warbringer has replaced Sabaton at the Cali show
A lot of people are going to be really disappointed, but Warbringer kicks tits.
__________________
12/16 - Pallbearer
12/18 - Orange Goblin
Reply With Quote
  #238  
Old 08-21-2013, 11:58 PM
rjturtle9's Avatar
rjturtle9 rjturtle9 is offline
D.B.B.
 
Join Date: Jul 2007
Location: Pico Rivera, CA
Posts: 3,760
No Sabaton?! Why?!

Source?
__________________
"Bleach is healthy. It's mostly water, and we are mostly water, therefore we are bleach." - Nathan Explosion

Last edited by rjturtle9; 08-22-2013 at 12:33 AM.
Reply With Quote
  #239  
Old 08-22-2013, 09:15 AM
anomynous's Avatar
anomynous anomynous is offline
Metal-Setlistcore
 
Join Date: Jan 2012
Location: St. Louis
Posts: 2,147
https://www.facebook.com/photo.php?f...3752005&type=1


Holy shit people are stupid
Reply With Quote
  #240  
Old 08-22-2013, 09:21 AM
ravenheart's Avatar
ravenheart ravenheart is offline
Meanwhile, behind the facade of this innocent looking bookstore...
 
Join Date: Jun 2007
Location: England
Posts: 18,924
Quote:
Originally Posted by mankvill View Post
A lot of people are going to be really disappointed, but Warbringer kicks tits.
I'm indifferent. I don't like either of them. I'm actually pleased they didn't replace Sabaton with someone I care about seeing. That was going to be lunch time!

Although presumably this means Warbringer are on first? Can't imagine they'll be playing above Overkill.

What concerns me greatly is the only new poster for it I can find also doesn't include Testament or Anthrax.
__________________
www.jukeboxmetal.com
http://jukeboxmetal.blogspot.com

18/12 Kreator
7/2 Primordial
13/2 BLS
3/3 Sanctuary

Last edited by ravenheart; 08-22-2013 at 09:23 AM.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -8. The time now is 08:45 AM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008