Home Set Lists Forums The Permanent Record Asshole Opinion

Nine Inch Nails -- Morrison, CO -- July 21st, 2014
Helmet -- West Hollywood, CA -- July 11th, 2014
Mastodon -- Nordfjordied, Norway -- July 18th, 2014
Queens of the Stone Age -- Philadelphia, PA -- July 20th, 2014
Queensryche -- Waukesha, WI -- July 19th, 2014

  #61  
Old 07-18-2013, 10:29 PM
dcmetal108's Avatar
dcmetal108 dcmetal108 is offline
Some People Call Me The White Devil
 
Join Date: May 2011
Location: Chicago, IL
Posts: 7,528
UPDATE! :


Based on ETID replying to every post on their Hot Damn! status, they have pretty much 100% confirmed that Hot Damn! will be played entirely!
__________________
www.apocalypticdemise.com
Reply With Quote
  #62  
Old 07-18-2013, 10:36 PM
Datjazzfusion Datjazzfusion is offline
N00B
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 234
Quote:
Originally Posted by dcmetal108 View Post
UPDATE! :


Based on ETID replying to every post on their Hot Damn! status, they have pretty much 100% confirmed that Hot Damn! will be played entirely!
I might show up late now with this update. I initially was planning on avoiding it like the plague....... but DAT NOSTALGIA.
Show up late to see Terror.
Derp around until ETID.
Reply With Quote
  #63  
Old 07-20-2013, 05:59 PM
Ommie Ommie is offline
Crucial Mosh Achieved
 
Join Date: Apr 2012
Location: Michigan
Posts: 919
ETID setlist from the first night of the tour: http://www.setlist.fm/setlist/every-...-33c6a419.html

__________________
8/04 Power Trip
8/06 Morbid Angel (?)
10/31 Amon Amarth
Reply With Quote
  #64  
Old 07-20-2013, 08:08 PM
dcmetal108's Avatar
dcmetal108 dcmetal108 is offline
Some People Call Me The White Devil
 
Join Date: May 2011
Location: Chicago, IL
Posts: 7,528
Quote:
Originally Posted by Ommie View Post
ETID setlist from the first night of the tour: http://www.setlist.fm/setlist/every-...-33c6a419.html

Hot damn that setlist is amazing. Too bad the Chicago show sucks a lot of ass.

I would also be dead tired by the time they started playing Hot Damn material.
__________________
www.apocalypticdemise.com
Reply With Quote
  #65  
Old 07-21-2013, 09:20 AM
brutal_descent's Avatar
brutal_descent brutal_descent is offline
Happy birthday, darling. We love you very very very very very very much
 
Join Date: Feb 2011
Location: Russia
Posts: 5,846
Jesus shit yeah I need to see this shitty lineup or not
__________________
11/22 Iceage
12/3 Peter Murphy
12/6 Cut Copy
3/15 Gogol Bordello
Reply With Quote
  #66  
Old 07-21-2013, 12:17 PM
XDoomsayerX XDoomsayerX is offline
I'm reaching out for something else.
 
Join Date: Jun 2012
Location: California
Posts: 1,450
Quote:
Originally Posted by Ommie View Post
ETID setlist from the first night of the tour: http://www.setlist.fm/setlist/every-...-33c6a419.html

MASSIVE BONER! Its like lets do a festival headliner set, oh hey guys we gonna do Hot Damn! now. Oh wait one last song fuck shit now!
__________________
Basement-8/12
Senses Fail-10/3
Mastojira-10/17
Reply With Quote
  #67  
Old 07-21-2013, 03:17 PM
dcmetal108's Avatar
dcmetal108 dcmetal108 is offline
Some People Call Me The White Devil
 
Join Date: May 2011
Location: Chicago, IL
Posts: 7,528
Quote:
Originally Posted by XDoomsayerX View Post
MASSIVE BONER! Its like lets do a festival headliner set, oh hey guys we gonna do Hot Damn! now. Oh wait one last song fuck shit now!
Yeah I mean this is longer than their headliner set. It's at least a hour and a half or so.
__________________
www.apocalypticdemise.com
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -8. The time now is 03:59 PM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008