Home Set Lists Forums The Permanent Record Asshole Opinion

Marduk -- Norrköping, Sweden -- December 19th-20th, 2014
Despised Icon -- Worcester, MA -- December 21st, 2014
Cormorant -- San Francisco, CA -- December 20th, 2014
Opeth -- Toronto, Ontario -- December 21st, 2014
It Lies Within -- Flint, MI -- December 21st, 2014

  #11  
Old 07-10-2010, 05:54 PM
Blackened12's Avatar
Blackened12 Blackened12 is offline
I ♥ Metal
 
Join Date: Mar 2010
Location: Dunkirk, Maryland
Posts: 257
Quote:
Originally Posted by bt11763 View Post
HOLY SHIT

you're from dunkirk?? i have friends in calvert/dunkirk!!
No kidding!? That's pretty crazy, I don't know how to ask who they are without sounding like a complete creeper. Hell, it's a small town, might even be me

And yeah, I kinda figured mankvill would post something about LOG on here hahaha
__________________
5/24-27 Maryland Deathfest
6/08-09 Moonrise Festival
8/03 Summer Slaughter
8/15-18 Rootwire Festival
10/11 Neutral Milk Hotel
Reply With Quote
  #12  
Old 07-10-2010, 06:30 PM
Maiden33's Avatar
Maiden33 Maiden33 is offline
In Search of Truth
 
Join Date: May 2005
Location: Allentown, PA
Posts: 9,931
Arriving by noon should land you a good spot in line.
Reply With Quote
  #13  
Old 07-10-2010, 06:34 PM
ravenheart's Avatar
ravenheart ravenheart is offline
Meanwhile, behind the facade of this innocent looking bookstore...
 
Join Date: Jun 2007
Location: England
Posts: 18,932
Quote:
Originally Posted by bt11763 View Post
you're from dunkirk??
Mother of God can't you people come up with ANY of your own place names?
__________________
www.jukeboxmetal.com
http://jukeboxmetal.blogspot.com

18/12 Kreator
7/2 Primordial
13/2 BLS
3/3 Sanctuary
Reply With Quote
  #14  
Old 07-10-2010, 07:27 PM
mankvill's Avatar
mankvill mankvill is offline
Pop Punk > Slipknot and Y&T
 
Join Date: Oct 2007
Location: Kansas
Posts: 22,352
Blog Entries: 19
Quote:
Originally Posted by ravenheart View Post
lol, americans are so dumb that they call 0118 999 881 999 119 7253 "911"
stfu england
__________________
12/16 - Pallbearer
12/18 - Orange Goblin
Reply With Quote
  #15  
Old 07-10-2010, 07:48 PM
Blackened12's Avatar
Blackened12 Blackened12 is offline
I ♥ Metal
 
Join Date: Mar 2010
Location: Dunkirk, Maryland
Posts: 257
Quote:
Originally Posted by Maiden33 View Post
Arriving by noon should land you a good spot in line.
Shit I'm bringing lawn chairs & a cooler haha Thanks bud
__________________
5/24-27 Maryland Deathfest
6/08-09 Moonrise Festival
8/03 Summer Slaughter
8/15-18 Rootwire Festival
10/11 Neutral Milk Hotel
Reply With Quote
  #16  
Old 07-10-2010, 11:21 PM
bt11763's Avatar
bt11763 bt11763 is offline
Bobb O)))
 
Join Date: Jul 2009
Location: Long Island, New York
Posts: 2,186
Quote:
Originally Posted by Blackened12 View Post
No kidding!? That's pretty crazy, I don't know how to ask who they are without sounding like a complete creeper. Hell, it's a small town, might even be me

And yeah, I kinda figured mankvill would post something about LOG on here hahaha
hahaha i;ll give you that. you didn't go to deathfest, did you???

Quote:
Originally Posted by mankvill View Post
stfu england
__________________
9/1-POTR
9/5-Altar of Plagues
9/25-St. Vitus
10/4-Melvins
Reply With Quote
  #17  
Old 07-11-2010, 07:59 AM
Blackened12's Avatar
Blackened12 Blackened12 is offline
I ♥ Metal
 
Join Date: Mar 2010
Location: Dunkirk, Maryland
Posts: 257
Quote:
Originally Posted by bt11763 View Post
hahaha i;ll give you that. you didn't go to deathfest, did you???
Naw I didn't but I've always wanted to go. And people always say how lucky I am to have it practically in my backyard every year
__________________
5/24-27 Maryland Deathfest
6/08-09 Moonrise Festival
8/03 Summer Slaughter
8/15-18 Rootwire Festival
10/11 Neutral Milk Hotel
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -8. The time now is 05:16 PM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008