Home Set Lists Forums The Permanent Record Asshole Opinion

Judas Priest -- Evansville, IN -- October 22, 2014
Pearl Jam -- Denver, CO -- October 22nd, 2014
Arch Enemy and Kreator -- Baltimore, MD -- October 23rd, 2014
Mastodon -- Kansas City, MO -- October 22nd, 2014
Pearl Jam -- Milwaukee, WI -- October 20th, 2014


Go Back   WWW.METALSETLISTS.COM > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 355
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: Akumu
Forum: Misinformation and Propaganda 01-10-2013, 09:56 AM
Replies: 5
Views: 423
Posted By Akumu
Yup, Intromental uploaded a short teaser clip on...

Yup, Intromental uploaded a short teaser clip on Christmas Eve promising "one of the most anticipated prog tours of the year" with PoS's "America" in the background. I'm very excited.
Forum: Misinformation and Propaganda 12-07-2012, 11:54 AM
Replies: 25
Views: 1,749
Posted By Akumu
Bumping to announce that if anybody here's...

Bumping to announce that if anybody here's thinking about going to the NYC show, I know someone in Dark Empire who's selling tickets. $20 flat, no fees. HarrisTheEpic[at]gmail[dot]com
Forum: Misinformation and Propaganda 07-21-2012, 02:49 PM
Replies: 19
Views: 1,986
Posted By Akumu
What is this doing here? :lol: Awesome.

What is this doing here? :lol: Awesome.
Forum: Album Reviews 06-25-2012, 09:32 PM
Replies: 2,074
Views: 112,704
Posted By Akumu
I received an e-mail from CMDistro saying that...

I received an e-mail from CMDistro saying that there were errors with the Addicted DVD and they were pressing new ones that should arrive in 4-6 weeks. Not sure if this'll help for those who bought...
Forum: Misinformation and Propaganda 06-04-2012, 06:34 PM
Replies: 25
Views: 2,787
Posted By Akumu
Midnattsol, too? Awesome.

Midnattsol, too? Awesome.
Forum: Misinformation and Propaganda 06-01-2012, 11:41 PM
Replies: 50
Views: 2,562
Posted By Akumu
Give him some heavy-duty ear protection and DO...

Give him some heavy-duty ear protection and DO IT. :D
Forum: Misinformation and Propaganda 06-01-2012, 02:03 AM
Replies: 50
Views: 2,562
Posted By Akumu
Stolen Babies FUCK YEAH

Stolen Babies FUCK YEAH
Forum: Misinformation and Propaganda 05-29-2012, 09:17 PM
Replies: 13
Views: 1,071
Posted By Akumu
yessssssssssssssssss :drool:

yessssssssssssssssss :drool:
Forum: Set Lists and Gig Reports 05-29-2012, 03:49 AM
Replies: 4
Views: 618
Posted By Akumu
Harris (keyboards/12-string) says thanks for the...

Harris (keyboards/12-string) says thanks for the props and he thinks your vocalist is awesome. :D
Forum: Set Lists and Gig Reports 05-28-2012, 08:05 PM
Replies: 1
Views: 971
Posted By Akumu
Rhapsody -- Worcester, MA -- May 27th, 2012

In short: if you're interested in this bill, go.

Voyager
Land of the Lies
Lost
The Meaning of I
Medley: Ghostbusters / Highway to Hell / Law and Order / Pulp Fiction / Beverley Hills Cop /...
Forum: Misinformation and Propaganda 04-04-2012, 01:16 PM
Replies: 13
Views: 1,071
Posted By Akumu
YESSSSSSS :rocker:

YESSSSSSS :rocker:
Forum: Misinformation and Propaganda 03-16-2012, 03:09 PM
Replies: 25
Views: 2,787
Posted By Akumu
SWEET :rocker:

SWEET :rocker:
Forum: General Chat 03-14-2012, 09:46 AM
Replies: 6,650
Views: 161,525
Posted By Akumu
Yessss, I'm so stoked. :party: I haven't heard...

Yessss, I'm so stoked. :party: I haven't heard that many great releases this year yet so I'm REALLY looking forward to this one.
Forum: General Chat 03-14-2012, 12:06 AM
Replies: 6,650
Views: 161,525
Posted By Akumu
Lucy Fears the Morning Star Sing-Along Songs...

Lucy Fears the Morning Star
Sing-Along Songs for the Damned and Delirious
Diablo Swing Orchestra

:rocker:
Forum: Misinformation and Propaganda 03-06-2012, 11:15 AM
Replies: 11
Views: 949
Posted By Akumu
VOYAGER'S SUPPORTING :party:

VOYAGER'S SUPPORTING :party:
Forum: Set Lists and Gig Reports 02-19-2012, 01:57 PM
Replies: 9
Views: 1,150
Posted By Akumu
Fuuuck that's a great setlist. I want to see them...

Fuuuck that's a great setlist. I want to see them live so badly. :(
Forum: Misinformation and Propaganda 02-02-2012, 12:08 PM
Replies: 24
Views: 2,201
Posted By Akumu
I found the show on Ticketmaster earlier (it was...

I found the show on Ticketmaster earlier (it was scheduled for October 15th), but it's gone now. A friend of mine asked people on the Nightwish forum, and apparently it isn't confirmed.

Also, as...
Forum: Misinformation and Propaganda 02-02-2012, 06:07 AM
Replies: 24
Views: 2,201
Posted By Akumu
HOLY SHIT

HOLY SHIT
Forum: Set Lists and Gig Reports 02-02-2012, 02:25 AM
Replies: 21
Views: 4,786
Posted By Akumu
Marco played with them?! That's awesome. Wish I...

Marco played with them?! That's awesome. Wish I could've seen it. :( Not a bad Tristania set, either.
Forum: Set Lists and Gig Reports 02-01-2012, 06:33 PM
Replies: 16
Views: 4,309
Posted By Akumu
Yeah, the setlist confused me because I had...

Yeah, the setlist confused me because I had remembered your comments about them diversifying it, haha.



Yes.
Forum: Set Lists and Gig Reports 01-31-2012, 09:41 PM
Replies: 16
Views: 4,309
Posted By Akumu
Symphony X -- Hartford, CT -- January 31st, 2012

Warbringer opened - I don't know much about them, but I enjoyed them.

Iced Earth
Dystopia
Angel's Holocaust
Slave to the Dark
V
Stand Alone
When the Night Falls
Dark City
Forum: General Chat 01-15-2012, 11:04 AM
Replies: 87
Views: 2,917
Posted By Akumu
21, occasional drinker.

21, occasional drinker.
Forum: Set Lists and Gig Reports 01-05-2012, 09:06 AM
Replies: 6
Views: 1,219
Posted By Akumu
Song of the Sage as an opener? That's pretty...

Song of the Sage as an opener? That's pretty cool. I'd love it if this package toured NA.
Forum: Album Reviews 01-05-2012, 05:11 AM
Replies: 198
Views: 6,822
Posted By Akumu
WHY DID YOU RAGE AT ME THEN :lol:

WHY DID YOU RAGE AT ME THEN :lol:
Forum: Album Reviews 01-04-2012, 05:59 AM
Replies: 71
Views: 3,078
Posted By Akumu
I'm guessing Leprous is in there. :D

I'm guessing Leprous is in there. :D
Showing results 1 to 25 of 355

 
Forum Jump

All times are GMT -8. The time now is 07:30 PM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008