Home Set Lists Forums The Permanent Record Asshole Opinion

Bob Seger -- Saginaw, MI -- November 19th, 2014
Ace Frehley -- Uncasville, CT -- November 21st, 2014
Nuclear War Now! Fest IV -- Berlin, Germany -- November 7-8th, 2014
Deafheaven -- Toronto, Ontario -- November 21st, 2014
Threshold -- London, England -- November 20th, 2014


Go Back   WWW.METALSETLISTS.COM > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.09 seconds.
Search: Posts Made By: justinm4bama
Forum: Misinformation and Propaganda 11-21-2014, 04:43 PM
Replies: 15
Views: 440
Posted By justinm4bama
Yeahhhhh....... no.

Yeahhhhh....... no.
Forum: Sports 11-09-2014, 09:07 PM
Replies: 221
Views: 3,000
Posted By justinm4bama
Well, another bad week to be a Saints fan....

Well, another bad week to be a Saints fan....
Forum: Misinformation and Propaganda 11-02-2014, 09:59 AM
Replies: 37
Views: 2,304
Posted By justinm4bama
I just saw Wayne Static this year in Birmingham...

I just saw Wayne Static this year in Birmingham when he played the WDT album. I met him after the show, got a picture, and he signed my Wayne Static album. Nice guy and a damn shame that heroin took...
Forum: Misinformation and Propaganda 10-19-2014, 07:54 AM
Replies: 4
Views: 314
Posted By justinm4bama
Fuck you Manks! Getting my hopes up and shit.

Fuck you Manks! Getting my hopes up and shit.
Forum: Set Lists and Gig Reports 10-14-2014, 08:48 AM
Replies: 8
Views: 623
Posted By justinm4bama
Saw this two days ago in Tampa. They have...

Saw this two days ago in Tampa. They have Disgorge's drummer filling in on vocals. He was good but just wasn't the same.
Forum: Set Lists and Gig Reports 10-14-2014, 08:44 AM
Replies: 25
Views: 2,096
Posted By justinm4bama
The long sleeve will match the pumpkin that you...

The long sleeve will match the pumpkin that you have next to KD on the upcoming shows so good call haha.

This will be the concert of the year for me.
Forum: Misinformation and Propaganda 10-10-2014, 12:14 PM
Replies: 13
Views: 780
Posted By justinm4bama
I've been doing both of these fests for several...

I've been doing both of these fests for several years now. Y'all will have an awesome time!
Forum: Misinformation and Propaganda 09-26-2014, 10:32 AM
Replies: 25
Views: 1,275
Posted By justinm4bama
Yeah, that's pretty damn good!

Yeah, that's pretty damn good!
Forum: Misinformation and Propaganda 09-17-2014, 09:39 AM
Replies: 79
Views: 2,107
Posted By justinm4bama
I like Metallica and all, but not anywhere near...

I like Metallica and all, but not anywhere near this much.
Forum: Misinformation and Propaganda 09-12-2014, 06:09 PM
Replies: 34
Views: 2,728
Posted By justinm4bama
Doesn't he go by something (don't remember what)...

Doesn't he go by something (don't remember what) the weather man?
Forum: Misinformation and Propaganda 09-10-2014, 01:21 PM
Replies: 34
Views: 2,728
Posted By justinm4bama
So who all is going to this?

So who all is going to this?
Forum: Misinformation and Propaganda 09-07-2014, 12:03 PM
Replies: 69
Views: 3,241
Posted By justinm4bama
This is the second time in a row for canceling in...

This is the second time in a row for canceling in Atlanta. First was the ice storm, though nothing they could do about it, and now this. Sucks for people who took off work for both times.
Forum: Misinformation and Propaganda 09-05-2014, 01:53 PM
Replies: 384
Views: 14,329
Posted By justinm4bama
I just called Mt. Vernon. They said they're doing...

I just called Mt. Vernon. They said they're doing major renovations from October until the middle of May, that's why they can't take reservations right now.
Forum: Misinformation and Propaganda 09-03-2014, 08:24 AM
Replies: 384
Views: 14,329
Posted By justinm4bama
Mt. Vernon is great, and its cheap :D

Mt. Vernon is great, and its cheap :D
Forum: Misinformation and Propaganda 08-29-2014, 07:10 AM
Replies: 23
Views: 1,188
Posted By justinm4bama
Damn I totally forgot it was coming out this week.

Damn I totally forgot it was coming out this week.
Forum: Misinformation and Propaganda 08-20-2014, 12:05 PM
Replies: 384
Views: 14,329
Posted By justinm4bama
I'm buying my ticket as soon as they go on sale,...

I'm buying my ticket as soon as they go on sale, that means you need to do the same!
Forum: Misinformation and Propaganda 08-20-2014, 07:45 AM
Replies: 384
Views: 14,329
Posted By justinm4bama
1) Darkened Nocturn Slaughtercult 2) Demilich ...

1) Darkened Nocturn Slaughtercult
2) Demilich
3) Primordial
4) Arcturus
5) Sodom
6) Amorphis
7) Razor
8) Triptykon
9) Anaal Nathrakh
10) Bloodbath
Forum: Misinformation and Propaganda 08-15-2014, 09:33 PM
Replies: 384
Views: 14,329
Posted By justinm4bama
Jeez, Manks, finally!

Jeez, Manks, finally!
Forum: Misinformation and Propaganda 08-13-2014, 10:38 AM
Replies: 43
Views: 1,974
Posted By justinm4bama
This.

This.
Forum: Set Lists and Gig Reports 08-10-2014, 04:59 PM
Replies: 6
Views: 690
Posted By justinm4bama
Now that he's back in Sabbath he should drop the...

Now that he's back in Sabbath he should drop the Sabbath songs.
Forum: Misinformation and Propaganda 08-09-2014, 06:08 PM
Replies: 47
Views: 3,120
Posted By justinm4bama
I would love to see Marduk again but Inquisition...

I would love to see Marduk again but Inquisition is a nice replacement :)
Forum: Misinformation and Propaganda 08-04-2014, 12:24 PM
Replies: 384
Views: 14,329
Posted By justinm4bama
Oh wow I didn't know they did that. Makes sense...

Oh wow I didn't know they did that. Makes sense but full Master and DS sets would be better :) Oh well, beggers can't be choosers :tongue:
Forum: Misinformation and Propaganda 07-31-2014, 11:14 AM
Replies: 15
Views: 638
Posted By justinm4bama
The SE part of the country does exist, you know?

The SE part of the country does exist, you know?
Forum: Misinformation and Propaganda 07-28-2014, 01:53 PM
Replies: 384
Views: 14,329
Posted By justinm4bama
Yeah, they're still around.

Yeah, they're still around.
Forum: Misinformation and Propaganda 07-28-2014, 08:57 AM
Replies: 26
Views: 1,208
Posted By justinm4bama
And they're suppose to do a second leg of the...

And they're suppose to do a second leg of the tour in 2015.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -8. The time now is 03:43 PM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008