Home Set Lists Forums The Permanent Record Asshole Opinion

Van Halen--Auburn, WA--July 5th, 2015
Alice Cooper -- Gavle, Sweden -- July 4th, 2015
Alice Cooper -- Stockholm, Sweden -- July 3rd, 2015
King's X -- Sellersville, PA -- June 28th, 2015
Def Leppard -- Atlanta, GA -- June 28th, 2015


Go Back   WWW.METALSETLISTS.COM > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.35 seconds.
Search: Posts Made By: GarageMetal468
Forum: General Chat 06-25-2015, 04:50 PM
Replies: 3,881
Views: 153,907
Posted By GarageMetal468
Free Bongripper show at the Logan Square Monument...

Free Bongripper show at the Logan Square Monument in Chicago tomorrow.
Forum: General Chat 06-20-2015, 08:25 AM
Replies: 345
Views: 30,285
Posted By GarageMetal468
Yeah, it was hilarious.

Yeah, it was hilarious.
Forum: General Chat 06-19-2015, 03:30 PM
Replies: 345
Views: 30,285
Posted By GarageMetal468
Tsjuder's frontman isn't the friendliest but...

Tsjuder's frontman isn't the friendliest but he'll talk if you talk to him. Their drummer is a real awesome guy, though. Funniest thing he said when introducing himself was "I'm Chris, or Christian,...
Forum: General Chat 06-17-2015, 06:00 PM
Replies: 3,881
Views: 153,907
Posted By GarageMetal468
Geto Boys tomorrow night

Geto Boys tomorrow night
Forum: Misinformation and Propaganda 06-02-2015, 03:36 PM
Replies: 74
Views: 2,945
Posted By GarageMetal468
They need to get The Afternoon Gentlemen for...

They need to get The Afternoon Gentlemen for soundstage.
Forum: Misinformation and Propaganda 05-27-2015, 05:58 PM
Replies: 663
Views: 30,468
Posted By GarageMetal468
https://scontent-ord1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/...

https://scontent-ord1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11065910_10205018824283283_7386187604003323745_n.jpg?oh=e419b6f484e8c0481fdb1d1a55f791e2&oe=55F2C7E0
Forum: General Chat 05-16-2015, 08:50 AM
Replies: 3,881
Views: 153,907
Posted By GarageMetal468
this

this
Forum: General Chat 05-08-2015, 03:44 PM
Replies: 3,881
Views: 153,907
Posted By GarageMetal468
Playing with Master, Disma, Solstice, and...

Playing with Master, Disma, Solstice, and Embalmer tomorrow :party:
Forum: Set Lists and Gig Reports 05-08-2015, 03:42 PM
Replies: 4
Views: 521
Posted By GarageMetal468
I'm guessing they mean Riot Fest when they say...

I'm guessing they mean Riot Fest when they say they'll be back in Chicago.

But yeah, this was a fantastic show. I didn't expect them to play Land of Sunshine and Last Cup of Sorrow since they...
Forum: General Chat 05-02-2015, 08:25 AM
Replies: 3,881
Views: 153,907
Posted By GarageMetal468
Yeah. We got there late and saw Q5, Ostrogoth,...

Yeah. We got there late and saw Q5, Ostrogoth, Liege Lord, and Beyond Fallen at the other stage next door. All 4 band were reallllllly good. I'm finally glad I can cross Liege Lord off my "bands I...
Forum: General Chat 05-01-2015, 03:08 PM
Replies: 3,881
Views: 153,907
Posted By GarageMetal468
Liege Lord tonight. I'm freaking out. I'm more...

Liege Lord tonight. I'm freaking out. I'm more excited to see them than any band at MDF.
Forum: Misinformation and Propaganda 04-04-2015, 07:10 AM
Replies: 663
Views: 30,468
Posted By GarageMetal468
It's a lot cheaper for them this way. I'm all for...

It's a lot cheaper for them this way. I'm all for getting different bands as well (Afternoon Gentlemen at Soundstage pleeeeeeeeeaaaaaaaaaase)
Forum: General Chat 04-04-2015, 06:37 AM
Replies: 3,881
Views: 153,907
Posted By GarageMetal468
Awesome, I hope to see you man! Yep....

Awesome, I hope to see you man!



Yep. 11:20 to be exact.
Forum: General Chat 04-03-2015, 09:40 AM
Replies: 3,881
Views: 153,907
Posted By GarageMetal468
Playing with Derketa tomorrow. After that, got...

Playing with Derketa tomorrow. After that, got Electric Wizard on Tuesday and Lionheart/Nasty on Thursday.
Forum: General Chat 03-29-2015, 08:22 AM
Replies: 650
Views: 26,680
Posted By GarageMetal468
Haven't done this in a while. 1. Mr. Bungle...

Haven't done this in a while.

1. Mr. Bungle - Quote Unquote
2. Brujeria - Laboratorio de Cristalitos
3. Queen - In Only Seven Days
4. Devin Townsend - Truth
5. Mournful Congregation - The...
Forum: Misinformation and Propaganda 03-28-2015, 04:34 AM
Replies: 19
Views: 846
Posted By GarageMetal468
Yeah it's a crazy conflict that night. But since...

Yeah it's a crazy conflict that night. But since I'm definitely gonna be seeing Anaal Nathrakh at MDF I'm gonna be at Ghoul/Phobia/Nekrofilth.

Weekend Nachos fans (coincidentally? ironically?)...
Forum: General Chat 03-23-2015, 03:35 AM
Replies: 5,607
Views: 210,768
Posted By GarageMetal468
The way I look at it, is that shit like this...

The way I look at it, is that shit like this builds up to something worthwhile. I have plenty days/weeks/weekends like that too, but I just look at it as it leading to SOMETHING good. Maybe buying...
Forum: General Chat 03-13-2015, 04:07 PM
Replies: 3,881
Views: 153,907
Posted By GarageMetal468
Incantation tomorrow night!

Incantation tomorrow night!
Forum: General Chat 03-10-2015, 03:28 AM
Replies: 2,885
Views: 111,120
Posted By GarageMetal468
got me here an Incantation ticket for Saturday

got me here an Incantation ticket for Saturday
Forum: General Chat 03-09-2015, 04:01 PM
Replies: 5,650
Views: 258,509
Posted By GarageMetal468
You're welcome :D

You're welcome :D
Forum: Misinformation and Propaganda 03-09-2015, 04:00 PM
Replies: 10
Views: 444
Posted By GarageMetal468
lol Bada Brew in Crest Hill... who the fuck...

lol Bada Brew in Crest Hill... who the fuck thought that was a good idea. Whatever, it's Cryptopsy.
Forum: General Chat 02-28-2015, 05:07 AM
Replies: 2,885
Views: 111,120
Posted By GarageMetal468
Cianide ticket Poison Idea ticket

Cianide ticket
Poison Idea ticket
Forum: General Chat 02-17-2015, 05:25 PM
Replies: 2,885
Views: 111,120
Posted By GarageMetal468
Word. Let the Wrigleyville ignorance commence.

Word. Let the Wrigleyville ignorance commence.
Forum: Misinformation and Propaganda 02-08-2015, 02:02 PM
Replies: 4
Views: 192
Posted By GarageMetal468
Yeah a lot of people were saying that when he...

Yeah a lot of people were saying that when he first put it up.
Forum: Misinformation and Propaganda 02-08-2015, 12:58 PM
Replies: 4
Views: 192
Posted By GarageMetal468
Derketa Chicago Show

Kind of self promoting since my band is on this, but Derketa is making their Chicago debut on April 11th at Cobra Lounge!

Lineup:

Derketa
Psychomancer (IN)
Radiation Sickness (IN)
Nucleus...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -8. The time now is 12:11 AM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008