Home Set Lists Forums The Permanent Record Asshole Opinion

Convictions -- Toledo, OH -- July 24th, 2015
Conquer Divide -- Westland, MI -- April 12th, 2015
Roger Waters -- Newport, RI -- July 24th, 2015
Slipknot -- West Palm Beach, FL -- July 24th, 2015
Incubus -- Tinley Park, IL -- July 23rd, 2015


Go Back   WWW.METALSETLISTS.COM > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: HackedUpForBBQ
Forum: Set Lists and Gig Reports 07-17-2015, 01:13 PM
Replies: 13
Views: 947
Posted By HackedUpForBBQ
GREAT sets from Slayer and King, so glad I made...

GREAT sets from Slayer and King, so glad I made the trip! Smoking a blunt less than 10 feet away from a King Diamond performance = PRICELESS! Every tour he does, I'm there. Thanks for a great night...
Forum: Misinformation and Propaganda 06-15-2015, 01:27 PM
Replies: 34
Views: 1,389
Posted By HackedUpForBBQ
DAMN I'm glad I was able to finally catch them...

DAMN I'm glad I was able to finally catch them last year at Summer Slaughter. Hopefully the album will be good at least....
Forum: General Chat 06-11-2015, 04:49 AM
Replies: 11
Views: 211
Posted By HackedUpForBBQ
LEGEND! RIP, truly terrible news to hear. At...

LEGEND! RIP, truly terrible news to hear. At least he's left behind quite a legacy for people to enjoy
Forum: Misinformation and Propaganda 06-04-2015, 10:48 AM
Replies: 7
Views: 483
Posted By HackedUpForBBQ
No Manowar, huh? Talk about a misleading name for...

No Manowar, huh? Talk about a misleading name for a festival
Forum: Set Lists and Gig Reports 05-28-2015, 05:01 PM
Replies: 9
Views: 561
Posted By HackedUpForBBQ
Having never seen Saxon, and really wanting to,...

Having never seen Saxon, and really wanting to, I'd have been tickled pink by this set . Drunkenly screaming the lyrics to those last 4 songs with my buddy would have been fucking GREAT
Forum: Misinformation and Propaganda 05-16-2015, 11:20 AM
Replies: 30
Views: 2,066
Posted By HackedUpForBBQ
Just about the going price for a lot of the new...

Just about the going price for a lot of the new vinyl these days
Forum: Misinformation and Propaganda 05-13-2015, 03:14 AM
Replies: 12
Views: 910
Posted By HackedUpForBBQ
Same night as Crue/Cooper, fuck man! This two...

Same night as Crue/Cooper, fuck man! This two shows on the same night bullshit has got to stop
Forum: Misinformation and Propaganda 05-13-2015, 03:12 AM
Replies: 24
Views: 1,544
Posted By HackedUpForBBQ
Take it with a grain of salt.... but my mom told...

Take it with a grain of salt.... but my mom told me she heard on the radio they're playing the First Niagara Center in Buffalo, haha
Forum: Misinformation and Propaganda 05-13-2015, 03:08 AM
Replies: 6
Views: 330
Posted By HackedUpForBBQ
My thoughts exactly..... either the promoter is...

My thoughts exactly..... either the promoter is straight ignorant or one hell of a troll
Forum: Set Lists and Gig Reports 05-12-2015, 11:47 AM
Replies: 15
Views: 819
Posted By HackedUpForBBQ
Gonna be seeing this in Rochester in a couple of...

Gonna be seeing this in Rochester in a couple of days, thanks for the review. I had never even listened to Septicflesh before seeng them with Deicide last year but they're definitely a good live...
Forum: Set Lists and Gig Reports 04-30-2015, 12:12 AM
Replies: 3
Views: 374
Posted By HackedUpForBBQ
Fingers crossed they do this in Niagara Falls in...

Fingers crossed they do this in Niagara Falls in a few weeks....
Forum: Misinformation and Propaganda 04-30-2015, 12:10 AM
Replies: 15
Views: 1,144
Posted By HackedUpForBBQ
June 3rd - The Montage - Rochester, NY I...

June 3rd - The Montage - Rochester, NY

I gotta try to get my Season of the Dead vinyl signed!!!
Forum: Misinformation and Propaganda 04-27-2015, 04:58 PM
Replies: 4
Views: 369
Posted By HackedUpForBBQ
Damn right, baby! They haven't played Buffalo...

Damn right, baby! They haven't played Buffalo since the "An Evening With" tour in '08 and I haven't seen them at all since the tour with The Melvins and Weedeater in '09. STOKED.... it's about damn...
Forum: General Chat 04-22-2015, 03:23 AM
Replies: 2,217
Views: 68,064
Posted By HackedUpForBBQ
The only people who celebrate 420 like that,...

The only people who celebrate 420 like that, though, are high school kids and casual smokers who think it's the cool thing to do and try to fit in. To your every day pothead, it's no different than...
Forum: Misinformation and Propaganda 04-17-2015, 01:08 PM
Replies: 4,101
Views: 301,441
Posted By HackedUpForBBQ
I'll be seeing you Canadian metal heads at the...

I'll be seeing you Canadian metal heads at the Toronto show..... you and your back bacon sandwiches. Is it still like $15 to park at the Molson Amphitheater?
Forum: Set Lists and Gig Reports 04-17-2015, 09:45 AM
Replies: 11
Views: 993
Posted By HackedUpForBBQ
SERIOUSLY..... how can they NOT be doing Blood...

SERIOUSLY..... how can they NOT be doing Blood and Thunder w/ Neil? I thought that would have been a given and I was really looking forward to seeing it. Well fuck
Forum: Misinformation and Propaganda 04-15-2015, 03:47 PM
Replies: 4,101
Views: 301,441
Posted By HackedUpForBBQ
Sorry man, but when they made the official...

Sorry man, but when they made the official announcement, at the bottom of the press release it said that Boise, Denver, Council Bluffs and Milwaukee would NOT be participating in the 19.99 all in....
Forum: Set Lists and Gig Reports 04-14-2015, 12:26 PM
Replies: 6
Views: 394
Posted By HackedUpForBBQ
Damn Black Magick Curse? That's one of my...

Damn Black Magick Curse? That's one of my favorites, I NEVER thought they'd dust that one off
Forum: Misinformation and Propaganda 04-09-2015, 11:29 AM
Replies: 16
Views: 876
Posted By HackedUpForBBQ
Did you know they officially cancelled those in...

Did you know they officially cancelled those in February? Get your refund, mang
Forum: Set Lists and Gig Reports 03-25-2015, 10:48 PM
Replies: 7
Views: 632
Posted By HackedUpForBBQ
This Friday I'm seeing Joey Belladonna's cover...

This Friday I'm seeing Joey Belladonna's cover band Chief Big Way and that same night this tour is playing downstairs at the same venue. There's definitely not gonna be many people wishing they could...
Forum: Misinformation and Propaganda 03-25-2015, 04:40 AM
Replies: 78
Views: 4,317
Posted By HackedUpForBBQ
And don't forget the abominable food prices! And...

And don't forget the abominable food prices! And atrocious bathrooms! How the hell can shit literally be piled 6-8 inches above the rim? People are animals. Regardless, I'll see you Buffalonians there
Forum: General Chat 03-25-2015, 04:36 AM
Replies: 202
Views: 16,305
Posted By HackedUpForBBQ
Very nice, very nice! Kudos on those 80s and...

Very nice, very nice! Kudos on those 80s and early 90s originals especially. Being very into collecting vinyl myself I know how terribly rare and expensive those are but God damn nothing beats...
Forum: Misinformation and Propaganda 02-24-2015, 12:24 PM
Replies: 23
Views: 1,048
Posted By HackedUpForBBQ
I'm very surprised they're playing here of all...

I'm very surprised they're playing here of all places but I'm definitely gonna check it out. They're playing a 440 person showroom at a casino which surprises me because the same casino has a room...
Forum: Misinformation and Propaganda 02-17-2015, 09:22 AM
Replies: 122
Views: 11,735
Posted By HackedUpForBBQ
Downsview is where they held Heavy TO right? Can...

Downsview is where they held Heavy TO right? Can I ask why that's a bad choice? I think seeing ACDC at an all general admission venue would be ridiculously awesome. I wish all big name shows were...
Forum: Misinformation and Propaganda 02-17-2015, 09:13 AM
Replies: 43
Views: 3,314
Posted By HackedUpForBBQ
Hmm Testament and Exodus if someone didn't know...

Hmm Testament and Exodus if someone didn't know any better they'd think it was Christian music night haha. This is the same night as Nightwish in Buffalo, FUCK! Not really a Nightwish fan but I...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -8. The time now is 05:55 AM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008