Home Set Lists Forums The Permanent Record Asshole Opinion

Sanctuary -- London, England -- March 3rd, 2015
Mogwai -- Sydney, Australia -- March 2nd, 2015
Halestorm -- Dublin, Ireland -- February 27th, 2015
Uriah Heep -- Manhattan, NY -- February 28th, 2015
For Today -- Chicago, IL -- February 27th, 2015


Go Back   WWW.METALSETLISTS.COM > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.44 seconds.
Search: Posts Made By: RAZOR
Forum: Misinformation and Propaganda 03-01-2015, 05:00 PM
Replies: 78
Views: 4,067
Posted By RAZOR
My boyfriend and I will definitely be there!

My boyfriend and I will definitely be there!
Forum: Misinformation and Propaganda 02-25-2015, 05:07 PM
Replies: 418
Views: 17,485
Posted By RAZOR
Yeah once it gets closer I'm sure there will be...

Yeah once it gets closer I'm sure there will be people needing to sell their tickets. It always happens!
Forum: Misinformation and Propaganda 01-15-2015, 03:02 PM
Replies: 418
Views: 17,485
Posted By RAZOR
Man, I've had my hotel booked since like August....

Man, I've had my hotel booked since like August. :lol:
Forum: Misinformation and Propaganda 01-12-2015, 05:20 PM
Replies: 9
Views: 456
Posted By RAZOR
My good friend had a hand in getting this all put...

My good friend had a hand in getting this all put together! I'm really happy this is so close to me so I'm able to go without a problem. It's gonna be a good time!
Forum: Misinformation and Propaganda 01-08-2015, 08:52 PM
Replies: 3,534
Views: 248,799
Posted By RAZOR
...can I buy my tickets now?

...can I buy my tickets now?
Forum: Misinformation and Propaganda 01-08-2015, 08:42 PM
Replies: 78
Views: 4,067
Posted By RAZOR
This was an absolute blast last year, as...

This was an absolute blast last year, as HackedUpForBBQ perfectly described. :lol: I'm so excited to go again!

The Beachland Ballroom is really cool as well, I saw Primordial there a few years...
Forum: General Chat 12-20-2014, 08:14 AM
Replies: 2,675
Views: 96,981
Posted By RAZOR
Fourth'd...? :eyes::party:

Fourth'd...? :eyes::party:
Forum: Misinformation and Propaganda 12-15-2014, 12:09 PM
Replies: 34
Views: 1,355
Posted By RAZOR
What's the Baltimore date??

What's the Baltimore date??
Forum: Misinformation and Propaganda 12-09-2014, 08:10 PM
Replies: 29
Views: 1,323
Posted By RAZOR
hahaha what the fuck is this lineup

hahaha what the fuck is this lineup
Forum: Misinformation and Propaganda 12-03-2014, 07:59 PM
Replies: 174
Views: 5,952
Posted By RAZOR
I don't know any of those five bands. :eyes:

I don't know any of those five bands. :eyes:
Forum: General Chat 12-01-2014, 04:38 PM
Replies: 5,281
Views: 183,639
Posted By RAZOR
:lol: :lol: totally not intended! but hey it...

:lol: :lol: totally not intended! but hey it fits!
Forum: Misinformation and Propaganda 12-01-2014, 04:37 PM
Replies: 23
Views: 915
Posted By RAZOR
It took me a bit to even find Saxon on that...

It took me a bit to even find Saxon on that poster.
Forum: General Chat 11-30-2014, 03:30 PM
Replies: 5,281
Views: 183,639
Posted By RAZOR
I just finished up my fourth Thanksgiving dinner...

I just finished up my fourth Thanksgiving dinner and I am so damn tired of turkey. :hecho:
Forum: General Chat 10-23-2014, 07:51 PM
Replies: 48
Views: 556
Posted By RAZOR
....so no Creed then?

....so no Creed then?
Forum: Misinformation and Propaganda 10-10-2014, 09:57 AM
Replies: 418
Views: 17,485
Posted By RAZOR
That's where my group's staying!

That's where my group's staying!
Forum: General Chat 10-02-2014, 03:32 PM
Replies: 36
Views: 646
Posted By RAZOR
On the outskirts of Pittsburgh, PA. :D

On the outskirts of Pittsburgh, PA. :D
Forum: Misinformation and Propaganda 09-26-2014, 02:16 PM
Replies: 11
Views: 607
Posted By RAZOR
:party:

:party:
Forum: General Chat 09-25-2014, 08:12 PM
Replies: 0
Views: 114
Posted By RAZOR
I'm selling some band shirts!

So anytime between now and January my boyfriend and I will be moving in together...and means I need to clean out my closet! (typical girl...) Some of these shirts have been worn a couple times, and...
Forum: Misinformation and Propaganda 09-25-2014, 02:48 PM
Replies: 16
Views: 723
Posted By RAZOR
We will meet again!! :party:

We will meet again!! :party:
Forum: General Chat 09-24-2014, 02:32 PM
Replies: 77
Views: 1,775
Posted By RAZOR
I tried Kasteel's pumpkin beer last weekend at...

I tried Kasteel's pumpkin beer last weekend at Sharp Edge, it was like drinking a sweet potato. It was delicious but so strange. :lol:

Also if you have a Sharp Edge around you, definitely check...
Forum: General Chat 09-24-2014, 02:24 PM
Replies: 15
Views: 248
Posted By RAZOR
Welcome! It's always nice to meet another MDF...

Welcome! It's always nice to meet another MDF regular!
Forum: Misinformation and Propaganda 09-24-2014, 09:49 AM
Replies: 16
Views: 723
Posted By RAZOR
If I remember right, December 31st is a "TBA"...

If I remember right, December 31st is a "TBA" date.
Forum: General Chat 09-18-2014, 06:54 PM
Replies: 5,281
Views: 183,639
Posted By RAZOR
It's making me laugh so much that he's referring...

It's making me laugh so much that he's referring to a VHS as "vintage."
Forum: General Chat 09-17-2014, 02:27 PM
Replies: 233
Views: 5,810
Posted By RAZOR
Getting to see my boyfriend during the week....

Getting to see my boyfriend during the week. :lovedup:
Forum: General Chat 09-11-2014, 08:04 PM
Replies: 233
Views: 5,810
Posted By RAZOR
I like that my tickets to game 1 of the...

I like that my tickets to game 1 of the Pittsburgh Penguins's regular season came in the mail yesterday. :D
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -8. The time now is 09:30 PM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008