WWW.METALSETLISTS.COM

WWW.METALSETLISTS.COM (http://www.metalsetlists.com/index.php)
-   Set Lists and Gig Reports (http://www.metalsetlists.com/forumdisplay.php?f=4)
-   -   All Shall Perish -- Stanhope, NJ -- April 18th, 2012 (http://www.metalsetlists.com/showthread.php?t=20169)

Bergman101 04-21-2012 01:03 PM

All Shall Perish -- Stanhope, NJ -- April 18th, 2012
 
Cool show at a cool little bar. Doors were at 6 but we couldn't get there till a little after 7:30. We missed Conducting From The Grave which kinda sucked but I've seen them a few time before. Anyway, The Contortionist went on around 7:50 and played about 20 minutes but they were sick. The new songs they played killed it and they played my 2 favorites song of off Exoplanet. 9/10.
Flourish
New Song
Oscillator
New Song

After them were Fleshgod Apocalypse. They were great. I've seen several times before and every time they were sick. They got a weird crowd reaction, at first there were kids push pitting and it was kinda cool then these turds tried to 2-step during their set and it was very weird. Overall, after finally seeing Fleshgod again I was very pleased. Played about 25 minutes. 8.5/10
The Hypocrisy
The Egoism
Thru Our Scars :rocker:
The Violation
The Forsaking

Next up was Carnifex. I don't care what people say, I like this band, I think they're kinda cool and play decent music. They're also pretty cool people. This was my third time seeing them I believe, not the best band of the night but I enjoyed their set. They played like a half hour. 7.5/10
Deathwish
We Spoke Of Lies
Slit Wrist Savior :rocker:
Dead or Dreaming
In Coalesce With Filth and Faith
Lie To My Face
Hell Chose Me

Finally, was All Shall Perish. This band slays live, Their honestly one of my favorite deathcore bands and to finally see them headline was great. They alwasy put on a great show and the vocalist has hysterical stage banter. After the first song, he goes "So, Stanhope New Jersey. Are you guys named after Doug?" He made reference to it being a blues club, it was good stuff. They played about an hour. I love this band and seeing them headline was great. 9.5/10
Eradication :rocker:
Gagged, Bound, Shelved and Forgotten
There Is No Business to Be Done on a Dead Planet :rocker:
Royalty into Exile
Awaken the Dreamers
My Retaliation
Deconstruction
There Is Nothing Left
Wage Slaves :rocker:
The Last Relapse

Nick_to_the_face 04-21-2012 02:53 PM

Why does All Shall Perish hate Awaken The Dreamers? :hmm:

hellawaits77ny 04-21-2012 08:09 PM

Interesting ASP set. Not bad, not great. Good to see they're switching it up though.

bobbie solo 04-21-2012 11:51 PM

damn, I knew I shoulda sucked it up and drove out for this.

push pitting is anything but cool though.

jd091 04-22-2012 02:53 AM

[QUOTE=Nick_to_the_face;461251]Why does All Shall Perish hate Awaken The Dreamers? :hmm:[/QUOTE]

Because it sucks dick? :confused: Every set they play could be 85% The Price of Existence and I would be happy.

mastodon421 04-22-2012 06:18 AM

[QUOTE=jd091;461343]Because it sucks dick? :confused: Every set they play could be 85% The Price of Existence and I would be happy.[/QUOTE]

Awaken The Dreamers>Price Of Existence imo. I wish they would play When Life Meant More.... and Black Gold Reign live.

Nick_to_the_face 04-22-2012 11:43 AM

[QUOTE=mastodon421;461354]Awaken The Dreamers>Price Of Existence imo. I wish they would play When Life Meant More.... and Black Gold Reign live.[/QUOTE]

Black Gold Reign is fucking awesome :party: Never again would be awesome too. I think they are both great albums, I would just wish to see them play more off of Awaken the Dreamers. Also pretty interesting to see Deconstruction on there. I remember last time they saw them they asked everyone what they wanted to hear and the guitarist was like "how about deconstruction?" and he was like "ok fuck wage slaves this is deconstruction" :lol:


All times are GMT -8. The time now is 02:51 PM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008