WWW.METALSETLISTS.COM

WWW.METALSETLISTS.COM (http://www.metalsetlists.com/index.php)
-   Misinformation and Propaganda (http://www.metalsetlists.com/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Between The Buried And Me/Animals As Leaders/Tesseract Fall Tour (http://www.metalsetlists.com/showthread.php?t=17358)

brutal_descent 07-08-2011 06:30 AM

Between The Buried And Me/Animals As Leaders/Tesseract Fall Tour
 
Info from Rock The Walls' Facebook.

Dates TBA, October/November.

jd091 07-08-2011 06:45 AM

Oh please God, if there is a God, or SATAN, or flying Spaghetti monster, or Odin, or even Morgan Freeman, Let this be

A) Real

B) Coming to Chicago

I really don't know what I would do. This fall is going to be insane.

brutal_descent 07-08-2011 06:47 AM

What's interesting is that this tour starts the week after my BTBAM/AAL EU date (the final date of the Europe tour) :lol:

jd091 07-08-2011 06:51 AM

[QUOTE=BrutalDescent;373839]What's interesting is that this tour starts the week after my BTBAM/AAL EU date (the final date of the Europe tour) :lol:[/QUOTE]

Makes a lot of sense, actually: get off a European tour, head right to the states. I'm just really surprised BTBAM is gonna headline another tour so soon; I would have definitely thought they'd take a break to put out another full length before they came back around here.

brutal_descent 07-08-2011 06:54 AM

[QUOTE=jd091;373841]Makes a lot of sense, actually: get off a European tour, head right to the states. I'm just really surprised BTBAM is gonna headline another tour so soon; I would have definitely thought they'd take a break to put out another full length before they came back around here.[/QUOTE]

Yeah, I wonder if BTBAM will get off this US tour and decide to come back and play another Europe tour. :lovedup:

bt11763 07-08-2011 07:08 AM

bitchin'! i had to miss them last time.

masterguy49 07-08-2011 08:18 AM

BTBAM BETTER FUCKING COME HERE OMG.
:flame::flame::flame:

mastodon421 07-08-2011 08:18 AM

Awesome, I'll be there if it comes to the area.

DethMaiden 07-08-2011 08:19 AM

Damn, I might be consciously missing a Between the Buried and Me tour that I can attend for the first time ever. The new EP is the worst thing they've done since the self-titled, Animals as Leaders and Tesseract could not suck more.

jd091 07-08-2011 08:53 AM

[QUOTE=DethMaiden;373858]Animals as Leaders and Tesseract could not suck more.[/QUOTE]

ಠ_ಠ


All times are GMT -8. The time now is 09:56 AM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008