PDA

View Full Version : IRON MAIDEN Announce First Leg of SOMEWHERE BACK IN TIME World Tour 08


es156
10-31-2007, 06:06 AM
Source: IronMaiden.com (http://www.ironmaiden.com/index.php?categoryid=8&p2_articleid=682)

Full Schedule for the first leg
SOMEWHERE BACK IN TIME World Tour 08

February
Fri 1st - Mumbai, India - Bandra Kurla Complex
Mon 4th - Perth, Australia - Burswood Dome
Wed 6th - Melbourne, Australia - Rod Laver Arena
Thu 7th - Melbourne, Australia - Rod Laver Arena
Sat 9th - Sydney, Australia - Acer Arena
Sun 10th - Sydney, Australia - Acer Arena
Tue 12th - Brisbane, Australia - Entertainment Centre
Fri 15th - Yokohama, Japan - Pacifico Yokohama
Sat 16th - Tokyo, Japan - Messe
Tue 19th - Los Angeles, USA -The Forum
Thu 21st - Guadalajara, Mexico - Auditoria Telmex
Fri 22nd - Monterrey, Mexico - Arena Monterrey
Sun 24th - Mexico City, Mexico - Sports Palace
Tue 26th - San Jose, Costa Rica - Saprisa Stadium
Thu 28th - Bogota, Columbia - Simon Bolivar Park

March
Sun 2nd - Sao Paulo, Brazil - Skol Arena Anhembi
Wed 5th - Porto Allegre, Brazil - Gigantinho
Fri 7th - Buenos Aires, Argentina - Ferrofcarril Oeste Stadium
Sun 9th - Santiago, Chile - Pista Atletica
Wed 12th - Puerto Rico - San Juan Coliseo
Fri 14th - New Jersey, USA - Izod Arena
Sun 16th - Toronto, Canada - Air Canada Centre

JRA
10-31-2007, 06:27 AM
Tue 19th - Los Angeles, USA -The Forum

Fri 14th - New Jersey, USA - Izod Arena


:eyes:

zgodt
10-31-2007, 06:33 AM
"The second leg of the tour will take place mid-May to mid-June with further concerts in North America..."

iggyb387
10-31-2007, 06:35 AM
Oh shit. My vacation starts March 13th. FUCK YEAH!

Maiden33
10-31-2007, 06:43 AM
Fri 14th - New Jersey, USA - Izod Arena

Hell yes. I shall be there. This is gonna be the show of a lifetime for me... I'm gonna go to this as well as when they're supposedly coming back a few months later. I can't wait. Yet my wallet can.

powerslave_85
10-31-2007, 07:55 AM
*Checks how far Guadalajara is from Tucson* :eyes:

EDIT: Really far :lol:

Maiden33
10-31-2007, 08:00 AM
By the way....

Brad, you mentioned wanting to see them at all costs. If by chance you want to catch the NJ show on 3/14/08, just let met know, you're welcome to come and go with us...

TheWhisper88
10-31-2007, 08:48 AM
FUCK YEAH! I can't wait for the NJ date!!
Anyone know when tickets go on sale to the public?

Firewind
10-31-2007, 08:51 AM
Wow, it looks like I'll be driving 26 hours across the country to see Maiden in NJ. A closer date would've be awesome, but I will see them!

ChildrenofSodom
10-31-2007, 08:51 AM
If they announce they arent coming close to Ohio (Pennsylvania, Indiana, Michigan, Kentucky) then I don't think a New Jersey trip is out of the question.

zgodt
10-31-2007, 08:59 AM
If they announce they arent coming close to Ohio (Pennsylvania, Indiana, Michigan, Kentucky) then I don't think a New Jersey trip is out of the question.
Toronto's probably closer.

zgodt
10-31-2007, 09:01 AM
FUCK YEAH! I can't wait for the NJ date!!
Anyone know when tickets go on sale to the public?

Blabbermouth says: "Tickets go on sale to the general public beginning Saturday, November 10 at 10:00 a.m."

SomewhereInTime72
10-31-2007, 09:23 AM
Will buy ticket November 10th. Maiden show #5, here I come. :drool:

Fe Maiden
10-31-2007, 09:57 AM
:eyes:What? You've never heard of the Forum in L.A.? Former home of the Lakers before staples Center. I've been to countless concerts there! Although never a Maiden show:eyes: They usually come to Long Beach Arena or L.A. Sports Arena or universal Amp.

JRA
10-31-2007, 10:34 AM
What? You've never heard of the Forum in L.A.? Former home of the Lakers before staples Center. I've been to countless concerts there! Although never a Maiden show:eyes: They usually come to Long Beach Arena or L.A. Sports Arena or universal Amp.

The :eyes: was in response to the lack of NA dates on the first leg, but zgodt pointed out they'll be back in the summer.

Fe Maiden
10-31-2007, 10:47 AM
The :eyes: was in response to the lack of NA dates on the first leg, but zgodt pointed out they'll be back in the summer.Oh, I see. I thought maybe you were thinking, as was I, that those were off the wall venues.

jeremysaal
10-31-2007, 11:39 AM
Time for another road trip!

ADD
10-31-2007, 01:11 PM
MAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEN

DethMaiden
10-31-2007, 01:32 PM
Toronto sounds feasible. Not really, but I can dream.

Div
10-31-2007, 02:24 PM
where the fuck is the Izod Arena :confused:

Fe Maiden
10-31-2007, 02:24 PM
where the fuck is the Izod Arena :confused::confused:Never heard of that one!

Div
10-31-2007, 02:26 PM
:confused:Never heard of that one!



Ah turns out they just renamed Continental Airlines Arena in East Rutherford, that's where I saw them last time, right outside NYC :cool:

ADD
10-31-2007, 03:13 PM
Gah fuckin brutal, just saw it's on a Tuesday :hecho: Gonna have to pull more strings than I thought. Missing two days of school, I dunno.

Wrathchild_84
10-31-2007, 05:19 PM
I have no clue where the Izod is but I guess thats where i'm going

SomewhereInTime72
10-31-2007, 05:29 PM
I have no clue where the Izod is but I guess thats where i'm going

A parking lot away from Giants stadium, if that helps.

PowerMaiden
10-31-2007, 05:30 PM
Scream For Me New Jersey !


See you there :666:



I'll be at the Toronto gig too :)


Cheers !
PowerMaiden

SomewhereInTime72
10-31-2007, 05:32 PM
Scream For Me New Jersey !


See you there :666:



I'll be at the Toronto gig too :)


Cheers !
PowerMaiden

That's one hell of a road trip. :rocker::rocker:

PowerMaiden
10-31-2007, 05:36 PM
For Iron Maiden, it's money well invested



They Fucking Rules The World as a Live show



Cheers !
PowerMaiden

Div
10-31-2007, 05:49 PM
I want that tour shirt :mad:

Blitzkrieg Witchcraft
10-31-2007, 07:15 PM
My brother just moved to Brooklyn, so if they aren't coming to Dallas I may try to make the NJ show.

Maiden33
11-01-2007, 06:45 AM
I can't wait for this. I'm rediculously excited. This is gonna be the show of a lifetime, and I can only imagine how much money I'm going to spend on merch and how long I will wait in line to ensure a great spot in the GA section.

Firewind
11-01-2007, 02:23 PM
I'm driving across the country to see them, so you can bet your ass I'll be waiting in line with you for hours.:rocker:

KerryKingsBeard
11-01-2007, 06:37 PM
IZOD bought the naming rights to the Continental Airlines Arena.






But I wish they were playing at the Prudential Center instead.

SnakeCharmer
11-01-2007, 07:29 PM
Oh yeah! I'll be there at The Forum!! :party::party:

Fe Maiden
11-02-2007, 07:54 AM
Oh yeah! I'll be there at The Forum!! :party::party:Me too! But, why did they choose the Forum? It is kind of a shitty venue for concerts.