PDA

View Full Version : Def Leppard -- Las Vegas, NV -- March 22nd, 2013


dabstudio
03-23-2013, 03:29 AM
VIVA HYSTERIA !! (Opening night)

The Joint
Hard Rock Hotel & Casino
Las Vegas, Nevada USA

(Set 1) -
Good Morning Freedom
Wasted:party:
Mirror, Mirror (look into my eyes)
Foolin'
Promises
When love & hate collide
Let it Go
Slang
Bringin' On the Heartbreak
Switch 625
(Hysteria set) -
Women
Rocket
Animal
Love Bites
Pour Some Sugar on me
Armageddon It
Gods of War
Don't Shoot Shotgun
Run Riot
Hysteria
Excitable
Love & Affection
ENCORES:
Rock of Ages
Photograph

TheWildAndTheYoung
03-23-2013, 07:21 AM
VIVA HYSTERIA !! (Opening night)

The Joint
Hard Rock Hotel & Casino
Las Vegas, Nevada USA

(Set 1) -
Good Morning Freedom
Wasted:party:
Mirror, Mirror (look into my eyes)
Foolin'
Promises
When love & hate collide
Let it Go
Slang
Bringin' On the Heartbreak
Switch 625
(Hysteria set) -
Women
Rocket
Animal
Love Bites
Pour Some Sugar on me
Armageddon It
Gods of War
Don't Shoot Shotgun
Run Riot
Hysteria
Excitable
Love & Affection
ENCORES:
Rock of Ages
Photograph
OMG. That's all I got to say.This is the definition of EPIC.I also like that they closed with Photograph, always thought that would be a better closer than Rock Of Ages.And opening with Good Morning Freedom? that is just unbelievably awesome!

bigguytoo9
03-23-2013, 07:55 AM
Yeah this is the best Leppard setlist ive ever come across, I know it's for a residencey but still.

TheWildAndTheYoung
03-23-2013, 08:05 AM
Now if we could just get them to tour this set, replacing "When Love & Hate Collide" with "Let's Get Rocked" and "Slang" with "Too Late For Love", then I wouldn't mind them NOT changing their set:D

PVH5150
03-23-2013, 09:18 AM
Damn good set.

If they opened with Rock Brigade, it'd have been damn near perfect.

TheWildAndTheYoung
03-23-2013, 09:39 AM
Damn good set.

If they opened with Rock Brigade, it'd have been damn near perfect.

I don't know, I would kill to see "Good Morning Freedom" open the show.Just replace the ones I mentioned with the other two I also mentioned, than there's a perfect show IMO.

JimmyPage
03-23-2013, 10:12 AM
They STILL play Promises? WTF...

Onioner
03-23-2013, 10:12 AM
Mirror Mirror?! Holy shit!

TheWildAndTheYoung
03-23-2013, 10:13 AM
They STILL play Promises? WTF...

Does that mean you like Promises or hate it?

maidenpriest
03-23-2013, 01:34 PM
Wow, I'm shocked they did Good Morning Freedom. Rock Brigade would be a great opener to this set. Still hoping for some Pyromania gems before this is all done.

TheWildAndTheYoung
03-23-2013, 02:00 PM
Wow, I'm shocked they did Good Morning Freedom. Rock Brigade would be a great opener to this set. Still hoping for some Pyromania gems before this is all done.

Well considering how this set turned out, my guess is that it will actually happen.This is first time that I can actually say that and it be true.

NickLed19
03-23-2013, 05:20 PM
I do not wanna even be happy about this set. I just know they will never tour the US and play a set like that, so whats the point. I will never see them play Wasted. I will say I have seen them do Mirror Mirror and Another Hit and Run.

TheWildAndTheYoung
03-23-2013, 06:24 PM
I do not wanna even be happy about this set. I just know they will never tour the US and play a set like that, so whats the point. I will never see them play Wasted. I will say I have seen them do Mirror Mirror and Another Hit and Run.
Yea I know right. Well all I know is that I'm happy to have seen Gods Of War.