PDA

View Full Version : Misfits -- Hollywood, CA -- October 4th, 2011


electrocute1031
10-09-2011, 07:52 PM
From Setlist fm:

The Devil's Rain
Vivid Red
Land Of The Dead
The Black Hole
Twilight Of The Dead
Curse of the Mummy's Hand
Cold In Hell
Unexplained
Dark Shadows
Father
Jack The Ripper
Static Age
Bullet
Children in Heat
Nike A Go Go
She
Abominable Dr. Phibes
American Psycho
Shining
Dig Up Her Bones
Scream!
Ghost of Frankenstein
Death Ray
The Monkey's Paw
Halloween
Skulls
Where Eagles Dare
Hatebreeders
We Bite
Death Comes Ripping
Mommy, Can I Go Out and Kill Tonight?
All Hell Breaks Loose
We Are 138
Encore:
Descending Angel
Hybrid Moments
Attitude
Die, Die My Darling

christopher
10-09-2011, 08:04 PM
God damn, they played 14 of 16 songs off of that piece of shit album? I was going to say thats a nice a long setlist, but that is fucking bullshit. I'm glad I didn't go. I would have loved to seen Mommy Can I Go Out and Kill Tonight. I hope Danzig does it when I see him on Halloween.

BloodoftheKings
10-09-2011, 08:39 PM
That shitty album in pretty much it's entirety? Wow, I don't plan on seeing them any time soon.

elturtleboy
10-09-2011, 08:50 PM
Damn. I shouldve saw shitty misfits before they played shitty songs. They don't even have Robo anymore.

christopher
10-09-2011, 09:02 PM
If anyone went, they should post what the Dickies and DI played. I wanted to go mainly for them, but I had school way too early on Wednesday to want to make the trip to Hollywood.

300%_Density
10-09-2011, 09:49 PM
So w/o hearing the new album I'm gonna venture that new album is shit?

christopher
10-09-2011, 10:30 PM
that piece of shit album

That shitty album


shitty misfits before they played shitty songs.

So w/o hearing the new album I'm gonna venture that new album is shit?

:lol: I can't stop laughing right now haha

metallicbrian666
10-10-2011, 01:23 PM
Honestly I'd rather see him suck at his own songs than classics

davidis138
10-11-2011, 03:30 AM
yeah :cool:

elturtleboy
10-11-2011, 09:17 AM
yeah :cool:

Did u go?! Or like the new album?