PDA

View Full Version : A Day To Remember Beats Women?


BloodoftheKings
08-03-2011, 09:49 PM
http://isanyoneup.com/2011/08/04/a-day-to-remember-used-to-rape-girls-now-they-beat-them/

I came across this article before and i'm not 100% sure if this is real or not. I have a feeling it's like that fake story about Brokencyde that popped up last year. Either way this bands sucks.

LAXdef16
08-03-2011, 09:51 PM
Fake.

llama lom
08-03-2011, 10:15 PM
It's complete bullshit. The amount of "fans" who took this seriously and started talking shit on their Facebook wall is hilarious though.

Steev
08-04-2011, 05:50 AM
looks fake

and considering they havent even commented on it that says alot

jd091
08-04-2011, 05:58 AM
I'd take it with a grain of salt. And you're wrong; they're a great band. Not metal, bear that in mind, but still great.

stylesclash516
08-04-2011, 08:12 AM
Women beaters or not I still won't listen to them.

BloodoftheKings
08-04-2011, 08:50 AM
I'm pretty much 100% sure this is fake now. The source doesn't look very legit, no word from the band, and I don't think any other sites reported this.

larvtard
08-04-2011, 09:28 AM
Well, the fact that they suck leads me to believe that this is probably true. And no, I didn't read the article.

ravenheart
08-04-2011, 09:37 AM
The writer of the article immediately invalidates the whole thing by claiming that he was directly contacted by the parents of the 15-yeard-old girl asking him to make a post about it. Really? Of all the people they could have contacted, they pick a nobody blogger no one's ever heard of? Unlikely, wouldn't you say?

I also find the fact that every time I view the article my browser crashes due to some script trying to run highly suspicious.

Dextrimental
08-04-2011, 09:44 AM
The website is full of what I can only describe as hipster porn. Highly doubt this is true, as if it were reputable, somewhere else would have picked up on it and used it.

ravenheart
08-04-2011, 09:57 AM
The website is full of what I can only describe as hipster porn. Highly doubt this is true, as if it were reputable, somewhere else would have picked up on it and used it.

Yeah, I hadn't actually looked at the rest of the site until a moment ago. The rest is entirely wannabe hipster girls flashing themselves on webcams etc.

Should serve a purpose for the teens on here though...

Nick_to_the_face
08-04-2011, 10:00 AM
Well, the fact that they suck leads me to believe that this is probably true. And no, I didn't read the article.

Go away.

And yeah this shit i fake

Nick_to_the_face
08-04-2011, 10:01 AM
Yeah, I hadn't actually looked at the rest of the site until a moment ago. The rest is entirely wannabe hipster girls flashing themselves on webcams etc.

Should serve a purpose for the teens on here though...

Yeah I just saw the rest of the site...
..the fuck?

Natrlhi
08-04-2011, 10:13 AM
Yeah, I hadn't actually looked at the rest of the site until a moment ago. The rest is entirely wannabe hipster girls flashing themselves on webcams etc.

Should serve a purpose for the teens on here though...Stop frontin'. You know damn well it'll serve the same purpose for you as it serves for the teens. ;)

ravenheart
08-04-2011, 10:13 AM
Stop frontin'. You know damn well it'll serve the same purpose for you as it serves for the teens. ;)

Not in the office it doesn't... ;)

Natrlhi
08-04-2011, 10:26 AM
Not in the office it doesn't... ;):lol: I'll count that as an essentially honest response.

Nick_to_the_face
08-04-2011, 10:50 AM
Not in the office it doesn't... ;)

PEDOPHILE

EDIT:
This is now ravenheart
http://cdn.inquisitr.com/wp-content/pedobear.jpg

Natrlhi
08-04-2011, 10:52 AM
PEDOPHILE

EDIT:
This is now ravenheart
http://cdn.inquisitr.com/wp-content/pedobear.jpg

YOU RUIN EVERYTHING, NICK!!!

Nick_to_the_face
08-04-2011, 10:53 AM
YOU RUIN EVERYTHING, NICK!!!

I KNOW :snivel::bouville:

idrinkwine732
08-04-2011, 11:43 AM
So Brad and Ravenheart are bffs now?

illuminatus917
08-04-2011, 08:52 PM
So Brad and Ravenheart are bffs now?

Now Ravenheart just needs some jungle fever.