PDA

View Full Version : Band names


brutal_descent
08-02-2011, 11:15 PM
Tell me if any of these are any good-

Throne of Ashes

Wormthrall

Damnesium

Hatethrone

Fleshthrone (my band's name)

Whoredium

Plague of Flesh

Plague of Hate

I'll appreciate any comments.

larvtard
08-03-2011, 06:35 AM
Tell me if any of these are any good-

Throne of Ashes

Wormthrall

Damnesium

Hatethrone

Fleshthrone (my band's name)

Whoredium

Plague of Flesh

Plague of Hate

I'll appreciate any comments.

I bolded the ones that stand out. Everything else sucks.

ShatteredFlame
08-03-2011, 08:17 AM
Wormthrall does stand out.

metallicbrian666
08-03-2011, 10:21 AM
Hating The Throne Ov Plagued Flesh

Now that's a band name.

larvtard
08-03-2011, 11:43 AM
Hating The Throne Ov Plagued Flesh

Now that's a band name.

That'd be a good song name, but a band name....nah. Too much.

John The Drummer
08-03-2011, 04:38 PM
Anything with the word Plague is stupid.

Indestructible
08-03-2011, 06:33 PM
Tell me if any of these are any good-

Throne of Ashes

Wormthrall

Damnesium

Plague of Flesh


Go with one of these

Blackened12
08-03-2011, 06:48 PM
My bands name is Carpe Diem. I wasn't a part in coming up with it as I joined after the fact, but our new bassist hates it and thinks it's "gay" :tp:. Opinions?

llama lom
08-03-2011, 06:51 PM
Carpe Diem is one of those overused phrases where it's just become cheesy.

larvtard
08-03-2011, 08:51 PM
My bands name is Carpe Diem. I wasn't a part in coming up with it as I joined after the fact, but our new bassist hates it and thinks it's "gay" :tp:. Opinions?

Gay.

masterguy49
08-03-2011, 09:41 PM
Wormthrall is the best out of those, Fleshthrone seems kinda.... idk. :eyes:

metallicbrian666
08-04-2011, 09:04 AM
That'd be a good song name, but a band name....nah. Too much.
I just combined the most repeated words, fuck you bro

Nick_to_the_face
08-04-2011, 06:39 PM
Wormthrall is the best out of those, Fleshthrone seems kinda.... idk. :eyes:

This

Blackened12
08-12-2011, 10:46 AM
Changing our name. Frame Shift, Antibody, or Pseudo Youth?

larvtard
08-12-2011, 04:44 PM
Changing our name. Frame Shift, Antibody, or Pseudo Youth?

definitely not Frame Shift. I like Pseudo Youth but if your band doesn't play punk, then forget it.

jd091
08-13-2011, 10:57 AM
WORMTHRALL. That sounds sick as fuck.


I do like "Fecal Thrust", though. :lol:

jd091
08-13-2011, 10:58 AM
And my friend and I have been kicking around making a band. I wanna go with the name "Staghorn Agony". Thoughts?

christopher
08-13-2011, 01:42 PM
When I get my band together, I'm calling it String Violence.:D

Blackened12
08-15-2011, 09:04 AM
Wormthrall or Anal Howitzer :lol:

llama lom
08-15-2011, 09:40 AM
Thoughts on Nihil Vivet?

Epidemic Reign
08-15-2011, 10:11 AM
Carpe Diem is one of those overused phrases where it's just become cheesy.

Agreed. Plus it sounds like one of those band names that a thousand other bands have probably already taken.

larvtard
08-16-2011, 06:47 AM
Thoughts on Nihil Vivet?

LATIN FTW

I like it :bliss:

The_jman
08-16-2011, 11:51 AM
I feel like some of these names depend on what type of music the band makes.

MetalIsArt
08-17-2011, 12:42 PM
Tell me if any of these are any good-

Throne of Ashes

Wormthrall

Damnesium

Hatethrone

Fleshthrone (my band's name)

Whoredium

Plague of Flesh

Plague of Hate

I'll appreciate any comments.

For some reason, I like "wormthrall". :D

moobys37
08-17-2011, 02:05 PM
Wormthrall or Anal Howitzer :lol:

:lol:

Call it Radikult instead :D

larvtard
08-17-2011, 02:13 PM
I'm starting a doom/sludge band at college with some friends called Stoned Priest :cool: also like Penal Cavity

llama lom
08-17-2011, 05:32 PM
LATIN FTW

I like it :bliss:

http://images.memegenerator.net/images/408x/1154731.jpg

Also, Stoned Priest sounds like an awesome name haha

BloodoftheKings
08-17-2011, 05:58 PM
Tell me if any of these are any good-

Throne of Ashes

Wormthrall

Damnesium

Hatethrone

Fleshthrone (my band's name)

Whoredium

Plague of Flesh

Plague of Hate

I'll appreciate any comments.

Whats with all the throne shit? Wormthrall is the best by far.

Nick_to_the_face
08-17-2011, 07:46 PM
WORMTHRALL. That sounds sick as fuck.


I do like "Fecal Thrust", though. :lol:

:rocker::rocker::rocker:

:lol: my girlfriend is disgusted by it.

MetalIsArt
08-18-2011, 02:48 AM
http://images.memegenerator.net/images/408x/1154731.jpg

Also, Stoned Priest sounds like an awesome name haha

Why not Judas Joint? ;) :tongue:

ravenheart
08-18-2011, 03:04 AM
Tell me if any of these are any good-

Throne of Ashes

Wormthrall

Damnesium

Hatethrone

Fleshthrone (my band's name)

Whoredium

Plague of Flesh

Plague of Hate

I'll appreciate any comments.

I don't like any of them, if that helps. They're all too obvious. And they all sound like they already exist, even if they don't.

ravenheart
08-18-2011, 03:06 AM
Changing our name. Frame Shift, Antibody, or Pseudo Youth?

Frameshift already exist, and are responsible for the hands-down best record released in 2005.

Thrasher-NY
08-18-2011, 06:49 AM
one vote for WORMTHRALL........not too typical

larvtard
08-18-2011, 08:22 AM
Why not Judas Joint? ;) :tongue:

nah that's dumb

Jasonic
08-18-2011, 01:43 PM
How about:
The Magic Johnsons
Howdie's Doodie
Satan's Bake Sale
Slaughtered Fathers
The Turd Burglers

Hey, you all laugh...

I am sure someone laughed at WEEKEND NACHOS at one point too!

ravenheart
08-18-2011, 04:14 PM
I am sure someone laughed at WEEKEND NACHOS at one point too!

Yeah, like just now. That's still one stupid fucking name.

DethMaiden
08-18-2011, 04:25 PM
Yeah, like just now. That's still one stupid fucking name.

I do like that when they play during the week they're billed as "Weekday Nachos" and that their twitter handle is @weakenednachos. It's silly, but eh, so is every power metal band name.

ravenheart
08-18-2011, 04:52 PM
I do like that when they play during the week they're billed as "Weekday Nachos" and that their twitter handle is @weakenednachos. It's silly, but eh, so is every power metal band name.

Like I said in the thread about band names in General Chat, almost all metal band names are stupid.

Wizzbang11
08-19-2011, 11:15 AM
I do like that when they play during the week they're billed as "Weekday Nachos" and that their twitter handle is @weakenednachos.

That is incredible. I must hear them now.

Mental Pain
09-26-2012, 11:47 AM
Tell me if any of these are any good-

Wormthrall

Damnesium

Plague of Flesh

I'll appreciate any comments.

Anyone of the above.

btsinger
01-31-2013, 07:28 AM
I like this one best...

Throne of Ashes

I know this post is little old, so what name did you decide on?

brutal_descent
01-31-2013, 08:00 AM
I like this one best...

Throne of Ashes

I know this post is little old, so what name did you decide on?

Something completely different :lol:

dcmetal108
01-31-2013, 10:25 AM
iwrestledayetionce

kallis222
08-23-2013, 05:31 AM
Hello guys..I like all Russian bands but once time in the past i listen the Worm-thrall band its all team is looking very hard working on the song..That,s why i impressed..Thanks

Prime Scales (http://www.primescales.com/store/industrial-scales/)|Floor Scale (http://www.amazon.com/Prime-Scales-5000lb-Indicator-Ramp/dp/B006ZA9G7C)