PDA

View Full Version : ENSLAVED 2011 Tour


bt11763
01-13-2011, 05:02 AM
EDIT UGH ITS TOO EARLY WHY DID I TYPE ENSLAVED MODS FIX THIS PLEASE


Just one date as far as i know. from Destroyer 666's facebook:

Announce:
Wednesday 31 Aug 2011, D666 with ENTHRONED and MUTILATION RITES @Europa Night Club, New York, NY, US .
Many other dates are or will be updated soon. Stay Tuned!

RAZOR
01-13-2011, 05:28 AM
DAMN YOU AND YOUR EARLY MORNING MISTAKES.

But awesome, as long as it's not a tour announcement for February, I'm hoping for a Pittsburgh date.

bt11763
01-13-2011, 05:42 AM
DAMN YOU AND YOUR EARLY MORNING MISTAKES.

But awesome, as long as it's not a tour announcement for February, I'm hoping for a Pittsburgh date.

:lol:

nah its the end of august actually ^

ShatteredFlame
01-13-2011, 11:32 AM
didn't the same show happen exactly a year from that date?

larvtard
01-13-2011, 11:33 AM
you goddamn new yorkers are spoiled with the amount of shows you get :bouville:

daimonos
01-13-2011, 12:20 PM
I'm hoping for a Pittsburgh date.

Me too. Enslaved and Destroyer 666? Fuck yeah!

jd091
01-13-2011, 12:50 PM
Goddammit, do you realize how excited I was to click on this thread? What a fuckin' cocktease!

mankvill
01-13-2011, 01:23 PM
Me too. Enslaved and Destroyer 666? Fuck yeah!

:lol:

re-read the first post closely. ;)

daimonos
01-13-2011, 02:28 PM
:lol:

re-read the first post closely. ;)

:(

Northern_Shaman
01-13-2011, 02:33 PM
You are SUCH a cock :lol: .

bt11763
01-13-2011, 05:07 PM
hahahahaha i'm never posting before 12 again. :D

Nick_to_the_face
01-13-2011, 08:26 PM
hahahahaha i'm never posting before 12 again. :D

Maybe they will come back to Kc... :eyes:

bt11763
01-14-2011, 07:25 AM
Maybe they will come back to Kc... :eyes:

why are you seeing ADTR :eyes:

Nick_to_the_face
01-14-2011, 07:48 AM
why are you seeing ADTR :eyes:

for my girlfriend Girl friend :tp:

bt11763
01-14-2011, 08:56 AM
for my girlfriend Girl friend :tp:

ah yeah i've been there :lol: