PDA

View Full Version : Linkin Park tour


Travis The Dragon
11-12-2010, 02:25 PM
I just got an email saying a North American tour announcement will be coming on Nov. 15. With the new album sucking more than anything has ever sucked, I sure as fuck won't be seeing them.

TonyD
11-12-2010, 02:34 PM
THANKS FONZ

PlaysWithKnives
11-12-2010, 02:35 PM
These bums still exist? I bet they cancel their tour :D

xStructualDefect
11-12-2010, 02:48 PM
thankfully i saw them in 2007 on the Projekt Revolution tour. even though they did play a few MTM songs, the majority of the setlist was off HB and Meteora. with the new album out i definitely wouldn't see them nowadays.

Magson13
11-12-2010, 04:33 PM
They put on a pretty good show at Projekt Revolution '08. I'm hoping for another Projekt Rev, with at least a few decent support bands. Get a $10 lawn ticket lol. Wouldn't pay arena prices to see them....

DementedX14
11-15-2010, 09:22 AM
Here are the dates for anyone who cares:

With PENDULUM and DOES IT OFFEND YOU,YEAH?

Jan. 20 - Sunrise, FL @ Bank Atlantic Center
Jan. 22 - Tampa, FL @ St Pete Times Forum
Jan. 23 - Atlanta, GA @ Phillips Arena
Jan. 25 - Detroit, MI @ Joe Louis Arena
Jan. 26 - Chicago, IL @ United Center
Jan. 28 - Minneapolis, MN @ Xcel Energy Center
Jan. 29 - Kansas City, MO @ Sprint Center
Jan. 31 - Philadelphia, PA @ Wells Fargo Center
Feb. 01 - Boston, MA @ TD Garden
Feb. 04 - New York, NY @ Madison Square Garden
Feb. 07 - Montreal, QC @ Bell Centre
Feb. 08 - Toronto, ON @ Air Canada Centre
Feb. 10 - Washington DC @ Verizon Center
Feb. 11 - Uncasville, CT @ Mohegan Sun

With THE PRODIGY:

Feb. 15 - Houston, TX @ Toyota Center
Feb. 17 - Dallas, TX @ American Airlines Center
Feb. 19 - Las Vegas, NV @ MGM Grand Garden Arena
Feb. 20 - San Diego @ Viejas Arena
Feb. 23 - Los Angeles, CA @ Staples Center
Feb. 25 - Salt Lake City, UT @ Energy Solutions Arena
Feb. 26 - Denver, CO @ Pepsi Center

mankvill
11-15-2010, 11:34 AM
With PENDULUM and DOES IT OFFEND YOU,YEAH?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA

Talk about going for the opening band.

makethemsuffer12
11-15-2010, 12:04 PM
I'm not gonna lie, I do kinda want to see LP, but the tickets are probably gonna be crazy expensive, so I'll pass.

moobys37
11-15-2010, 12:08 PM
Pendulum and The Prodigy should have some off-dates from this tour. Rather, they better have some off-dates from this tour.

ShatteredFlame
11-15-2010, 02:22 PM
eh, I would go depending on ticket price.
Pendulum and The Prodigy would be worth it if they were headlining, can't believe LP got supports as great as this.

RAZOR
11-15-2010, 03:26 PM
Tickets seem to be between $45-$80 for almost every date listed on Ticketmaster so far. Definitely not worth it IMO.

treghet
11-15-2010, 03:38 PM
Tickets seem to be between $45-$80 for almost every date listed on Ticketmaster so far. Definitely not worth it IMO.

I don't think it would be worth it if it was free. :tongue: Even if you were going for nostalgia, the band isn't what they used to be.

RAZOR
11-15-2010, 03:56 PM
I don't think it would be worth it if it was free. :tongue: Even if you were going for nostalgia, the band isn't what they used to be.
Touche. ;)

El Gordo
11-15-2010, 04:59 PM
I don't think it would be worth it if it was free. :tongue: Even if you were going for nostalgia, the band isn't what they used to be.

Lol what the hell did they used to be?!

smearCampaign
11-15-2010, 05:38 PM
WTF :flame:

Why are The Prodigy lowering themselves to this? I suppose to try and appeal to new people.

The Prodigy and The Chemical Brothers should tour the US together. Now that would be a fucking show.

Travis The Dragon
11-15-2010, 07:48 PM
I'm not gonna lie, I do kinda want to see LP, but the tickets are probably gonna be crazy expensive, so I'll pass.

The most expensive tickets here are $85 which isn't too bad.

Natrlhi
11-15-2010, 08:23 PM
The Prodigy and The Chemical Brothers should tour the US together. Now that would be a fucking show.:agree: :party: :bowdown:

TonyD
11-15-2010, 08:37 PM
The most expensive tickets here are $85 which isn't too bad.

If you get tickets by hitting the side of a Ticketmaster outlet.

rjturtle9
11-15-2010, 08:39 PM
I don't think it would be worth it if it was free. :tongue: Even if you were going for nostalgia, the band isn't what they used to be.

That's the only reason why I want to see them. Never saw them while they were touring for their first two albums.