PDA

View Full Version : Arsis Tour


mastodon421
09-23-2010, 12:54 PM
Arsis
Powerglove
Conducting From The Grave

12/1 Trenton, NJ @ Championship Bar & Grill
12/2 Niagara Falls, NY @ Evening Star Music Hall
12/3 Cleveland, OH @ Pirates Cove
12/4 Detroit, MI @ Harpo's
12/5 Chicago, IL @ Reggie's Rock Club
12/7 Colorado Springs, CO @ Black Sheep
12/8 Salt Lake City, UT @ In The Venue
12/9 Boise, ID @ The Venue
12/10 Seattle, WA @ Studio 7
12/11 Portland, OR @ Branx (Loveland)
12/12 San Francisco, CA @ Thee Parkside
12/13 Hollywood, CA @ The Whisky
12/14 Tempe, AZ @ The Clubhouse
12/15 Amarillo, TX @ Club Khaos
12/16 Tulsa, OK @ The Marquee Theatre
12/18 W. Springfield, VA @ Jaxx

Damn no MA date.

Fires Of Sedition
09-23-2010, 01:37 PM
:party::party::party:

mankvill
09-23-2010, 01:43 PM
:(

Crionics
09-23-2010, 01:54 PM
Jaxx >.<

xStructualDefect
09-23-2010, 02:09 PM
didn't imagine Arsis to headline, but i'll be at the Hollywood date. solid lineup too.

NecroRob
09-23-2010, 04:31 PM
Woah a tour finally coming to Seattle!

I'll be there for Arsis, never listened to Powerglove and CFTG is meh.

Fires Of Sedition
09-23-2010, 05:55 PM
Woah a tour finally coming to Seattle!

I'll be there for Arsis, never listened to Powerglove and CFTG is meh.

Powerglove <3 me

:(

Come to Tulsa ya pansy

mankvill
09-23-2010, 06:36 PM
Powerglove <3 me



Come to Tulsa ya pansy

Maybe if the setlist is good enough.

rjturtle9
09-23-2010, 08:33 PM
Powerglove <3 me



:lol:

I really want to see them headline again. Im gonna dress up as squirtle and stage dive to the pokemon song :rocker:

elturtleboy
09-23-2010, 09:05 PM
I was hoping for the Nuclear Assault/Arsis tour,but im guessin thats just a 2 Date thing :(. Arsis is good live,and ive been kinda wanting to see Powerglove but i think im gonna pass this.

Fires Of Sedition
09-24-2010, 05:35 AM
:lol:

I really want to see them headline again. Im gonna dress up as squirtle and stage dive to the pokemon song :rocker:

I haven't seen them headline yet :(

But...my friends and I already are planning out what costumes we're going to wear. Wes (Sub-Zero) is going as a Transformer.

rjturtle9
09-24-2010, 10:13 AM
I haven't seen them headline yet :(

But...my friends and I already are planning out what costumes we're going to wear. Wes (Sub-Zero) is going as a Transformer.

Awesome. When they headline you should go! One of the best shows of the year by far!

daimonos
09-24-2010, 03:40 PM
Powerglove just riend requested me on Myspace. That's kinda wierd that they found me first.

Anyways, Powerglove realy isn't for me.

bt11763
09-24-2010, 06:09 PM
Powerglove just riend requested me on Myspace. That's kinda wierd that they found me first.

Anyways, Powerglove realy isn't for me.

exodus did that to me years ago :lol:

elturtleboy
09-24-2010, 09:34 PM
exodus did that to me years ago :lol:

When Hirax added me,i felt so fuckin special. I felt really punk rock when i denied Conflict tho :naughty: