PDA

View Full Version : Warped Tour -- Toronto, Ontario -- July 9th, 2010


bobisdead911
07-09-2010, 07:00 PM
Parkway Drive was on as soon as I got there, so I might have missed a bit, came in right as they were playing Sleepwalker, can only assume they played Samsara and Unrest before that
Dead Man's Chest
Carrion
Boneyards

Whitechapel
Of Legions
The Darkest Day of Man
Possession
Vicer Exciser
Breeding Violence
Eternal Refuge
This Is Exile

Then it was either Suicide Silence or Every Time I Die cuz the times clashed, I went with ETID
No Son of Mine
The Marvelous Slut
Ebolorama
After One Quarter of a Revolution
She's My Rushmore
The New Black
Floater
Apocalypse Now and Then
Bored Stiff
Tourettes(Nirvana cover)
We'rewolf

I just caught the end of SS, the played No Pity to close, if anyone knows what else they played please tell me

Dillinger Escape Plan
Fix Your Face
Milk Lizard
43% Burnt
Room Full of Eyes
Chinese Whispers
Sunshine the Werewolf
Good Neighbour
Farewell, Mona Lisa

Emmure
I Thought You Met Telly and Turned Me Into Casper
Sound Wave Superior
False Love in Real Life
Sunday Bacon
Bars in Astoria
10 Signs You Should Leave
R2Deepthroat
When Keeping It Real Goes Wrong
I think they played an encore but I left

larvtard
07-09-2010, 07:09 PM
I went with ETID
No Son of Mine
The Marvelous Slut
Ebolorama
After One Quarter of a Revolution
She's My Rushmore
The New Black
Floater
Apocalypse Now and Then
Bored Stiff
Tourettes(Nirvana cover)
We'rewolf


No Wanderlust? :confused: That's the single from their new album...
Glad they're playing After One Quarter though :)

ShatteredFlame
07-09-2010, 07:22 PM
Dillinger Escape Plan
Fix Your Face
Milk Lizard
43% Burnt
Room Full of Eyes
Chinese Whispers
Sunshine the Werewolf
Good Neighbour
Farewell, Mona Lisa
THANK YOU! :party:

bt11763
07-09-2010, 08:38 PM
awesome, thanks!

i wonder if those times were gonna clash for all of the dates because (god help me for saying this) i want to see suicide silence as well, and i love every time i die

bobisdead911
07-09-2010, 10:03 PM
oh they most likely will, theres signings and stuff I missed cuz was watching bands, its a really fucked set up, but I don't really like Suicide anymore so I'm not crying over it

bobisdead911
07-09-2010, 10:05 PM
No Wanderlust? :confused: That's the single from their new album...
Glad they're playing After One Quarter though :)

I know I was upset, I noticed the cowbell at the beginning so I knew they were playing We'rewolf I just didnt know theyd close with it, dont know why they had to do a shitty Nirvana song..

bobisdead911
07-09-2010, 10:06 PM
THANK YOU! :party:

quite welcome:)

bt11763
07-09-2010, 10:15 PM
oh they most likely will, theres signings and stuff I missed cuz was watching bands, its a really fucked set up, but I don't really like Suicide anymore so I'm not crying over it

that's a dick in the burrito, haven't seen SS yet so i don't want to make that decision haha

powerslave_85
07-09-2010, 10:36 PM
Face To Face, FEAR, Cobra Skulls, Bouncing Souls, and Polar Bear Club are playing this tour. And you're seeing this fucking shit instead? What the fuck is wrong with you?

mankvill
07-09-2010, 10:45 PM
Face To Face, FEAR, Cobra Skulls, Bouncing Souls, and Polar Bear Club are playing this tour. And you're seeing this fucking shit instead? What the fuck is wrong with you?

Couldn't agree more. Warped Tour is no longer about awesome punk bands, but pandering to idiots with deathcore and shitty emo/electronic bands.

JLRedWing13
07-10-2010, 09:42 AM
That Nirvana song isn't shitty....

evildeadjedi
07-10-2010, 10:03 AM
Couldn't agree more. Warped Tour is no longer about awesome punk bands, but pandering to idiots with deathcore and shitty emo/electronic bands.

Exactly, well at least he saw Dillinger.

300%_Density
07-10-2010, 12:37 PM
Fantastic. Alot of the setlists I was wondering about. The only other ones I'm interested in @ this point is Andrew WK & Casaulties even though I'm not all that familar w/ them. SS & Emmure... I'm just beating an already very dead horse so I won't even bother commenting, loving the DEP set, it's been too long since I've seen them. Aug 2 is a long ways away. :hmm:

mastodon421
07-10-2010, 12:53 PM
Fantastic. Alot of the setlists I was wondering about. The only other ones I'm interested in @ this point is Andrew WK & Casaulties even though I'm not all that familar w/ them. SS & Emmure... I'm just beating an already very dead horse so I won't even bother commenting, loving the DEP set, it's been too long since I've seen them. Aug 2 is a long ways away. :hmm:

I'm going Tuesday and I will most likely be able to get an Andrew W.K set.

DethMaiden
07-10-2010, 02:42 PM
Here's Andrew W.K.'s according to setlist.fm:

It's Time to Party
Girls Own Love
You Will Remember Tonight
She Is Beautiful
Tear it Up
Ready to Die
We Want Fun
I Love NYC
I Get Wet
Party Hard

bt11763
07-10-2010, 04:06 PM
Here's Andrew W.K.'s according to setlist.fm:

It's Time to Party
Girls Own Love
You Will Remember Tonight
She Is Beautiful
Tear it Up
Ready to Die
We Want Fun
I Love NYC
I Get Wet
Party Hard

awesome, thanks! good to know that he sticks to material off of i get wet:party:

mankvill
07-10-2010, 04:34 PM
non-I Get Wet tracks AWK should be doing:

Victory Strikes Again/Long Live the Party (should open every show)
Not Going To Bed
You Will Remember Tonight
I Want To See You Go Wild

:D

300%_Density
07-10-2010, 11:13 PM
I'm def glad he's sticking to the "I Get Wet" stuff. Since he hasn't done much US touring in years it's probably good he sticks w/ that album. Very good setlists all the way around. Can't wait.

mankvill
07-11-2010, 12:33 AM
I'm def glad he's sticking to the "I Get Wet" stuff. Since he hasn't done much US touring in years it's probably good he sticks w/ that album. Very good setlists all the way around. Can't wait.

wanna meet up? :3

bobisdead911
07-11-2010, 09:05 AM
Face To Face, FEAR, Cobra Skulls, Bouncing Souls, and Polar Bear Club are playing this tour. And you're seeing this fucking shit instead? What the fuck is wrong with you?

um...no.

bobisdead911
07-11-2010, 09:07 AM
Seriously if you have a problem with what I'm posting or like, then you can fuck right off! You don't have to say anything, I don't give a fuck whether you like it or not, if you like those shit bands, then you go see them and post them yourself, don't bitch at me because I didn't watch the bands that YOU like. Furthermore, it's not "being taken over" by those bands, it's actually the first time metal has even been on a Warped Tour, so get your fucking facts straight, it's usually emo shit like A Day to Remember and cry me a river shit like that, and thank god THEY weren't on it.

bobisdead911
07-11-2010, 09:08 AM
That Nirvana song isn't shitty....

well I dont like them so to me it is..

evildeadjedi
07-11-2010, 09:54 AM
Seriously if you have a problem with what I'm posting or like, then you can fuck right off! You don't have to say anything, I don't give a fuck whether you like it or not, if you like those shit bands, then you go see them and post them yourself, don't bitch at me because I didn't watch the bands that YOU like. Furthermore, it's not "being taken over" by those bands, it's actually the first time metal has even been on a Warped Tour, so get your fucking facts straight, it's usually emo shit like A Day to Remember and cry me a river shit like that, and thank god THEY weren't on it.

Actually, you're wrong there has been metal prior to the deathcore and math metal avant garde stuff of DEP of this year.

Body Count (rap metal but with balls)
Black Tide
Underoath (christian metal count?)
Limp Bizkit (nu)
Sevendust (nu)
Deftones (nu)
Godsmack (nu)
Every time I die (core)
Killswitch Engage (core)
Rollins Band (tough call)
Andrew WK (party)
Avenged Sevenfold (core)
Bullet for My Valentine (core)
Valient Thorr

ShatteredFlame
07-11-2010, 11:55 AM
Face To Face, FEAR, Cobra Skulls, Bouncing Souls, and Polar Bear Club are playing this tour. And you're seeing this fucking shit instead? What the fuck is wrong with you?

Only going for DEP, AWK and Sum 41(for nostalgia) but Thanks! Hopefully these bands have some at least decent sets as opposed to the shit I was going to check out just to torture myself.

mankvill
07-11-2010, 12:42 PM
um...no.

:nonono:

mankvill
07-11-2010, 12:43 PM
those shit bands

:nonono:

And we want real punk on Warped Tour, not metal. Duhhhhhhhhh

JLRedWing13
07-11-2010, 03:51 PM
well I dont like them so to me it is..

:finger2:

powerslave_85
07-11-2010, 03:55 PM
Seriously if you have a problem with what I'm posting or like, then you can fuck right off! You don't have to say anything, I don't give a fuck whether you like it or not, if you like those shit bands, then you go see them and post them yourself, don't bitch at me because I didn't watch the bands that YOU like. Furthermore, it's not "being taken over" by those bands, it's actually the first time metal has even been on a Warped Tour, so get your fucking facts straight, it's usually emo shit like A Day to Remember and cry me a river shit like that, and thank god THEY weren't on it.
*fart noise*

And yes, it is "being taken over." There's obviously always been shitty bands on the tour; you can't have a huge festival like this without a few duds. But Warped Tour started out as a way to showcase new punk bands and get their names out there. Nowadays, it's all about getting as much money as possible from retarded teenagers who buy 3Oh!3 shirts with their mommy's credit card at Hot Topic.

300%_Density
07-11-2010, 06:35 PM
wanna meet up? :3

Yea sure let's see if we can get that to work out.

bt11763
07-11-2010, 10:28 PM
Body Count (rap metal but with balls)


BODY COUNT BODY MOTHAFUCKIN COUNT

300%_Density
07-12-2010, 01:27 AM
Actually, you're wrong there has been metal prior to the deathcore and math metal avant garde stuff of DEP of this year.

Body Count (rap metal but with balls)
Black Tide
Underoath (christian metal count?)
Limp Bizkit (nu)
Sevendust (nu)
Deftones (nu)
Godsmack (nu)
Every time I die (core)
Killswitch Engage (core)
Rollins Band (tough call)
Andrew WK (party)
Avenged Sevenfold (core)
Bullet for My Valentine (core)
Valient Thorr

I will continue this list a little more (thank you Wikipedia)
Agnostic Front (Real Hardcore)
All That Reamains (Core)
D12 (HAHA had to throw that out there...although it was '01 so they were actually there)
Darkest Hour
Hatebreed (Core)
HELMET
As I Lay Dying (Core)
Six Feet Under (Death-ish... in 2000, I was shocked as well)

Just a few more to add