PDA

View Full Version : Happy Birthday, America!


ChildrenofSodom
07-03-2009, 09:10 PM
:usa: :usa: :usa:

I don't know about you, but I'm gonna get off work, eat a dog or a burger, watch city-sanctioned people blow shit up, and then blow my own shit up!

Div
07-03-2009, 09:13 PM
im gonna throw a bunch of tea in the boston harbor!


...wait

DethMaiden
07-03-2009, 09:13 PM
I'll be drinking Samuel Adams in honor of our greatest and drunkest Founding Father. :usa: :realchug: :rocker:

mankvill
07-03-2009, 09:15 PM
WAY TO JUMP THE GUN 45 MINUTES EARLY LOL!

:jima:

SirLardsAlot
07-03-2009, 09:31 PM
WAY TO JUMP THE GUN 45 MINUTES EARLY LOL!

:jima:

In Kansas maybe. It's already the 4th over here :-P

Butcher of Birth
07-03-2009, 09:31 PM
No it's birthday time! Can you say "Blasting off Fire Works and Blind Guardian"? I know I can!

ChildrenofSodom
07-03-2009, 09:45 PM
WAY TO JUMP THE GUN 45 MINUTES EARLY LOL!

:jima:

Yeah, Jackass. The whole fucking revolution, not to mention our capital, take place in the Eastern time zone.

SomewhereInTime72
07-03-2009, 09:58 PM
Yeah, Jackass. The whole fucking revolution, not to mention our capital, take place in the Eastern time zone.

:rocker: :rocker: :rocker:

I will celebrate by wearing my Trooper shirt and blasting British Steel.

...shit.

ChildrenofSodom
07-03-2009, 10:13 PM
:rocker: :rocker: :rocker:

I will celebrate by wearing my Trooper shirt and blasting British Steel.

...shit.

I'm gonna listen to Born in the USA!

powerslave_85
07-03-2009, 10:25 PM
I'll be drinking Samuel Adams in honor of our greatest and drunkest Founding Father. :usa: :realchug: :rocker:I think Ben Franklin would take issue with that.

Maiden33
07-03-2009, 10:33 PM
Is it wrong that my first thought when I saw this topic was that we had a member named "America" I had forgotten about? :eyes:

mankvill
07-03-2009, 10:48 PM
Everyone needs to blast some Iced Earth today.

Maiden33
07-03-2009, 10:50 PM
Everyone needs to blast some Iced Earth today.

Oh, you can count on it. Between July 1st-3rd being the anniversary of Gettysburg and now being the 4th of July, The Glorious Burden has been in rotation.

powerslave_85
07-03-2009, 11:06 PM
Sarah Palin's resignation today was the best birthday present America could have asked for! :party:

ChildrenofSodom
07-03-2009, 11:30 PM
Sarah Palin's resignation today was the best birthday present America could have asked for! :party:

I'll drink to that.

In honor of our nation's cold war victory, I'll be killing some white russians later. :D

mankvill
07-03-2009, 11:41 PM
Sarah Palin's resignation today was the best birthday present America could have asked for! :party:

In order to focus on her presidential campaign. :barf:

Div
07-04-2009, 01:02 AM
one of my friends got a lap dance from a stipper named america once

Butcher of Birth
07-04-2009, 01:41 AM
In order to focus on her presidential campaign. :barf:

Which will fail faster then a Randy Savage Rap Album. Hope someone gets that... hahaha

I loved her basketball story to tie in with her plan... "Im point guard, so I gotta know when to pass the ball of leadership so we can make it to the hoop", yet she didn't give another option, like if they MISS the basket haha...

Does that mean her whole career in Politics will start back up and she will get the "ball" again? I hope not...

She will be missed by me though, because half the shit she says and gets herself into is priceless.

TonyD
07-04-2009, 02:02 AM
Is it wrong that my first thought when I saw this topic was that we had a member named "America" I had forgotten about? :eyes:

Yes.

I'll be celebrating by eating Italian food.
Then BBQ and explosions in the evening.
Nothing more American than pigging out and breaking the law.
:usa:
:jima:

DethMaiden
07-04-2009, 08:46 AM
I think Ben Franklin would take issue with that.

Was he trying to fix his alcohol-induced blurred vision with those bifocals of his?

ChildrenofSodom
07-04-2009, 09:03 AM
Was he trying to fix his alcohol-induced blurred vision with those bifocals of his?

Is failing eye sight a side-effect of syphilis?

JRA
07-04-2009, 10:27 AM
Sarah Palin's resignation today was the best birthday present America could have asked for! :party:

As in resigned from being Alaska's governor, or something else?

SomewhereInTime72
07-04-2009, 10:51 AM
http://img.photobucket.com/albums/v707/Whackinblack/1224721240096.jpg

mankvill
07-04-2009, 11:05 AM
As in resigned from being Alaska's governor, or something else?

Governor, not MILFdom.

JRA
07-04-2009, 11:15 AM
http://img.photobucket.com/albums/v707/Whackinblack/1224721240096.jpg

If after "Wisdom" somebody said "Which means wise words bein spoken," that would pretty much be the greatest thing ever.

ADD
07-04-2009, 11:53 AM
http://img.photobucket.com/albums/v707/Whackinblack/1224721240096.jpg
Victory

rjturtle9
07-04-2009, 02:44 PM
Happy we kicked Britain's ass so we can spend a shit load of money on stuff that goes boom day :light: